Vandaag deed ik gewoon mijn pc aan, zoals ik dat altijd doe. Gister niks aan de hardware veranderd oid, dus mijn pc hoorde gewoon normaal op te starten. Dat was niet het geval. Het interne boxje begon als een gek te piepen, maar niet in een ritme ofzo. Na al het gepiep wat ongeveer 2 minuten duurde startte windows wel normaal op.
Eenmaal in windows begon het volgende gezeur, alles wat ik aanklik wordt direct 'afgesloten'. als ik bijvoorbeeld op start druk dan gaat het meteen weer weg. ook de rechtermuisknop op de symbolen rechtsonderin doet het niet. je ziet het witte vierkantje met de opties wel verschijnen maar het is binnen een halve seconden weer weg.
ik heb geen flauw idee wat er aan de hand is,
iemand een idee?
bij voorbaat dank.
ik draai op windows XP
edit: ik heb ook al twee maal systeemherstel proberen te doen, maar dat werkt ook niet.
Eenmaal in windows begon het volgende gezeur, alles wat ik aanklik wordt direct 'afgesloten'. als ik bijvoorbeeld op start druk dan gaat het meteen weer weg. ook de rechtermuisknop op de symbolen rechtsonderin doet het niet. je ziet het witte vierkantje met de opties wel verschijnen maar het is binnen een halve seconden weer weg.
ik heb geen flauw idee wat er aan de hand is,
iemand een idee?
bij voorbaat dank.
ik draai op windows XP
edit: ik heb ook al twee maal systeemherstel proberen te doen, maar dat werkt ook niet.
Laatst bewerkt: