Computer doet uit het niets raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gabazo

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2006
Vandaag deed ik gewoon mijn pc aan, zoals ik dat altijd doe. Gister niks aan de hardware veranderd oid, dus mijn pc hoorde gewoon normaal op te starten. Dat was niet het geval. Het interne boxje begon als een gek te piepen, maar niet in een ritme ofzo. Na al het gepiep wat ongeveer 2 minuten duurde startte windows wel normaal op.

Eenmaal in windows begon het volgende gezeur, alles wat ik aanklik wordt direct 'afgesloten'. als ik bijvoorbeeld op start druk dan gaat het meteen weer weg. ook de rechtermuisknop op de symbolen rechtsonderin doet het niet. je ziet het witte vierkantje met de opties wel verschijnen maar het is binnen een halve seconden weer weg.

ik heb geen flauw idee wat er aan de hand is,

iemand een idee?

bij voorbaat dank.

ik draai op windows XP
edit: ik heb ook al twee maal systeemherstel proberen te doen, maar dat werkt ook niet.

Laatst bewerkt:
Zet 'm eens uit, dan weer aan en druk herhaaldelijk op F8 (veilige modus).
Als je daar bent, kies dan eens voor:
Windows opstarten met de laatst bekende etc. etc.

Laatst bewerkt:
als ik in de veilige modus probeer te komen kom ik eerst bij een zwart schern waar ik windows kan opstarten en daar staat onder: druk op f8 om naar de veilige modus te gaan. als ik op f8 klik dan schiet ie echter meteen weer terug naar het eerste zwarte scherm.

oke ik weet niet hoe ik er ben gekomen :P maar ik ben in de veilige modus. en nu?
het aanklik probleem heb ik nog steeds.

Laatst bewerkt:
Kijk eens wat ik in bericht #2 nog meer had getypt.................

In het scherm waar je nu zit, valt helemaal niets te "klikken", das Tabben en Enteren.

Laatst bewerkt:
Ik heb het opgelost. Een systeemherstel in de veilige modus en het was alweer gefixt. Eerder had ik systeemherstel gedaan in de normale modus en dat werkt dus niet.

Excuses dat ik weer te snel een vraag heb gepost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan