Computer Dood?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0147

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2012
Berichten
84
Als ik mijn computer opstart is die normaal...
je krijgt zo een xp logo te zien en die ladende balk
daarna komt er schijfcontrole... (niet gepland maar oke)
als ik hem de controle laat doen dan herstart die mijn computer als die klaar is zoals gewoonlijk zie je weer die xp logo en ladende balk
als dat gebeurt is komt er een zwarte scherm hij doet niks je ziet alleen je muis (je kan wel bewegen)
windows xp start niet op en ik zit nu al 1 uur te wachten tot dat mijn pc start

het werkt ook niet als ik die schijf controle annuleer

niet normaal....

iemand oplossing?
 
Hallo,


Dit is het teken van een instabiele hardeschijf(dus het einde van de Harde schijf is in zicht). zal maar een back-up maken van de pc en zoeken na een hardeschijf.
 
even vergeten mijn harde schijf is de samsung spinpoint

en is dit programma schadelijk?

ik gebruik de advanced system care van iobit

kan dat er mee te maken hebben?
 
Gooi het er vanaf en kijk of hij dat dan nog doet.. Doet die het nog dan is je schijf dood aan het gaan.
 
al gehad met de vista bijna heel de zelfde probleem gehad
start op maart dan plots een zwart beeld met een pijltje die kon bewegen wel 3 weken geprobeerd om hem aan te steken (zonder zwart beeld )
dan naar een expert moeten gaan
en de computer was maar een 1,5 jaar oud dus ik denk dat het ook niet aan de harde schijf kan liggen
 
Laatst bewerkt:
nog iets raars... nu start die wel op met windows
maar als die windows inlog scherm komt hoor ik een piep (wat normaal er niet is)

en toen hij bezig was met windows scherm opstarten kreeg je zon beeld van je tv als die geen signaal ontvangt met die stipjes enzo...
 
Probeer eens in de veilige modus op te starten (tijdens het opstarten op F8 drukken en kies voor veilige modus).
 
ik denk eerder aan video
de beepcodes varieeren van bios
in uitvoeren msinfo32 /biosversie deze effe posten hier

heb je soms een hiresh boot cd liggen dan kan je booten vanaf cd en zo hardware testen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan