Beste leden.
Ik gebruik Excel 365, online variant.
Voor het werk wil ik een overzichtspagina maken van alle personen die frequent langskomen. Het is de bedoeling dat ik in een oogopslag kan zien wanneer iemand langs komt en voor welke sessie.
Daarnaast wil ik de personen op losse tabbladen indelen, zodat ik hier alle informatie kan verwerken. Pas als onder ieder sessie het veld afgerond is ingevuld, dan wil ik dat eerst volgende sessie nummer en datum zichtbaar wordt op overzichtsblad.
Als voorbeeld heb ik het overzichtsblad handmatig ingevuld, maar het is de bedoeling dat dit automatisch verloopt na het invullen van veld afgerond.
Ik heb drie fictieve 3 personen aangemaakt, namelijk: Jan, Kees en Klaas.
Overzichtsblad
Hierop wil ik het volgende zien:
- naam van project
- naam van persoon
- afgesproken datum
- sessie nummer
Tabbladen van de personen
Hier staan x aantal gegevens, maar belangrijkste is:
- sessie nummers
- datum onder ieder sessie
- veld afgerond
Wie o wie kan mij hiermee helpen? Tips en suggesties zijn welkom!
Groet, Hunter
Ik gebruik Excel 365, online variant.
Voor het werk wil ik een overzichtspagina maken van alle personen die frequent langskomen. Het is de bedoeling dat ik in een oogopslag kan zien wanneer iemand langs komt en voor welke sessie.
Daarnaast wil ik de personen op losse tabbladen indelen, zodat ik hier alle informatie kan verwerken. Pas als onder ieder sessie het veld afgerond is ingevuld, dan wil ik dat eerst volgende sessie nummer en datum zichtbaar wordt op overzichtsblad.
Als voorbeeld heb ik het overzichtsblad handmatig ingevuld, maar het is de bedoeling dat dit automatisch verloopt na het invullen van veld afgerond.
Ik heb drie fictieve 3 personen aangemaakt, namelijk: Jan, Kees en Klaas.
Overzichtsblad
Hierop wil ik het volgende zien:
- naam van project
- naam van persoon
- afgesproken datum
- sessie nummer
Tabbladen van de personen
Hier staan x aantal gegevens, maar belangrijkste is:
- sessie nummers
- datum onder ieder sessie
- veld afgerond
Wie o wie kan mij hiermee helpen? Tips en suggesties zijn welkom!
Groet, Hunter