Computer gaat aan, maar start niet door, toetsenbord werkt niet, muis werkt niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

ramshield

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2008
Hallo,

Net mijn PC terug gehad van Azerty omdat het geheugen niet goed was.
Dat hebben ze vervangen en vandaag heb ik weer mijn PC.

Ik heb alles netjes aangesloten, en mijn PC aangezet.
Hij gaat dan aan, maar start niet op, of door (en komt GELOOF IK niet langs de POST)

Mijn toetsenbord werkt niet (dat is een paars stekkertje) en mijn muis blijft maar knipperen (USB).
Ook heb ik geen beeld.

Ligt dat aan mijn videokaart?
Of heeft iemand een ander idee?

Krijg je geen beeld en hoor je geen piepjes? Zo ja, dan hebben ze (waarschijnlijk) je of videokaart gesloopt of je processor of iets anders.

Net mijn PC terug gehad van Azerty omdat het geheugen niet goed was.

Terug naar Azerty , en als hij terugkomt laten tonen dat alles werkt, en naar het geheugen vragen wat ze eruitgehaald hebben.
Normaal heb je garantie en mogen ze je niets aanrekenen hiervoor.

Geen piep niks, het licht onder mijn muis blijft maar knipperen.
Kan het zijn dat mijn beeldscherm kapot is, en dat ie daardoor niet langs de post komt?

Ik zie het niet zitten terug te gaan naar Azerty, want het is 2 uur heen en 2 uur terug....

Ik zie het niet zitten terug te gaan naar Azerty, want het is 2 uur heen en 2 uur terug...

OK, als het voor jou de moeite niet loont. Volgens mij werd het geheugen niet vervangen en zit er nog steeds defect geheugen in je computer.
Je oude geheugen teruggekregen?

Laatst bewerkt:
Hoi,

Kan je beter even en goedkoper een reepje geheugen bij plaatselijke pc boer halen en die proberen en dan als nog contact met Azerty opnemen als het gekochte geheugen wel werkt, dan is het een kwestie van het geheugen opsturen naar azerty.

Trouwens zou het niet kunnen zijn dat ze bij azerty het met een usb toetsenbord gedraaid hebben jij wilt het met ps 2 stekkertje proberen geen verloopje naar usb als ik dit tenminste goed lees (en komt GELOOF IK niet langs de POST)

Laatst bewerkt:
het geheugen wat er eerst in zat starte gewoon op, en kreeg alleen blue screens of death bij het starten van bepaalde applicaties.
Ik ga morgen of overmorgen (morgen tot 5 uur school) bellen naar Azerty en opheldering vragen.
Mochten ze willen dat ik langs kom doe ik dat, maar neem ik hem weer mee terug, zodat ik zeker weet dat er onderweg niks gebeurt!

Wat voor geheugen zit er in je PC? DDR3, hoeveel mhz? en wat voor een moederbord heb je? als je verkeerd geheugen hebt, ook al past het, kan het systeem ook niet opstarten

Laatst bewerkt:
DDR3, Corsair Vengeance 8GB, 1300MHz, moederbord is ASROCK 970 Extreme 4.

dit is een ander merk of type geheugen dan wat je er eerst in had zitten? of is dit exact het zelfde

Ok, ik heb de computer terug gehad.
Maar nu heb ik weer hetzelfde.

Ze hebben er een nieuwe processor gedaan, een FX, een nieuw moederbord, en nieuw processorkeoler, ook hebben ze een nieuwe kast gebruikt, omdat de oude kapot was.

Ik heb geen idee maar, ik heb al een ander beeldscherm geprobeerd.
Hopelijk kan iemand mij helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan