computer gaat gelijk weer uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

tamme

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2001
Als ik mijn computer aanzet gaat deze gelijk weer uit het is net alsof de voeding niet genoeg stroom kan leveren

Iets meer info zou wel wenselijk zijn :)

Het zou best kunnen dat je mobo contact maakt met de case. Heb je wel overal afstandbusjes gezet, en is het mobo niet té strak vastgeschroefd?

En is het een nieuw systeem of doet het zich voor sinds je iets veranderd hebt ofzo?

He Steve, je hebt 't onthouden !! :)
Wat zo'n afstands/schroefbusje kan aanrichten..............

Ghehe.. Dat ontbrekende of te hard vastgedraaide afstandbusjes een kortsluiting kunnen veroorzaken (waardoor de voeding zichzelf weer uitschakelt) is al langer bekend en logisch, maar dat ze ervoor zorgen dat geheugen niet volledig herkend worden vind ik redelijk uniek :)

De computer doet het nu weer, niet goed maar hij doet het. Vraag me niet hoe het kan. Mij broer heeft steeds een stekkertje uit de cd rom oh hard disk gehaald en hoe meer stekkers die eruit haalde hoe langer de spanning erop bleef staan. Maar nu doe de computer het weer, maar nu krijg ik niet het gewone opstartmenu. Ik moet nu mijn naam invullen ipv ergens op te klikken. En als ik wil afsluiten krijg ik niet de drie keuzes naast elkaar, maar gewoon drie zinnen onder elkaar zie bijlage of komt dat doordat de stroom eraf is gweest. Ik heb trouwens een voeding van maar 100 watt.

Slechts 100W?? Dan is 't duidelijk, dadelijk een nieuwe erin! Wat voor PC is het?

Dadelijk een zwaardere voeding halen, een standaard 300W ding ofzo. Moet voor € 20-30 kunnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan