Computer gaat niet meer aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Serge_Landtberg

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2004
Hallo,

Ik heb een computer welke na kortsluiting van buitenaf (apparaat op de zelfde stekkerdoos) niet meer wil starten. Zitten er zekeringen in de PC die zou kunnen vervangen, of heb je grote kans dat de computer weer gaat werken na vervanging van de voeding? Het is computer voor erbij, dus ik wil geen hele grote kosten maken (niet hoger dan 50 euro). Heeft iemand een idee hoe ik het probleem kan oplossen

Bvd:thumb:

Serge

doet je pc nog wat als je hem aanzet?Bijv. de ventilatoren van je voeding of processor?
in je voeding zit vaak wel een zekering in.

De computer is helemaal dood.... Ik zou zeggen dat ik de voeding moet vervangen, maar wil geen loze aankopen doen. Misschien kunnen jullie mijn lekenvisie aanvullen...

Geplaatst door Serge_Landtberg
De computer is helemaal dood.... Ik zou zeggen dat ik de voeding moet vervangen, maar wil geen loze aankopen doen. Misschien kunnen jullie mijn lekenvisie aanvullen...

Het zou kunnen dat enkel de voeding de geest gegeven heeft. Maar na een kortsluiting of stroomonderbreking, zou het wel kunnen dat er nog meer onderdelen defect zijn. Kan je ergens een voeding lenen? dan kan je toch al bepaalde zaken uitsluiten. Eventueel verzekeringsmaatschappij hierover inlichten?

Weet je ook de oorzaak van je kortsluiting.

Ik begrijp dat jullie ook niets anders kunnen bedenken dan stapsgewijs dingen te elimineren (niet iets simpels wat ik over het hoofd zag).
Nou ok dan ga ik maar even een voedinkje lenen.... Als het geen uitsluitsel geeft gooi ik hem wel uit het raam.
In iedergeval bedankt!!!

Groeten,

Serge

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan