Computer gaat niet meer aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

shadowwz

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2008
Hoi,

Ik heb een HP Pavilion t3470, ik heb geen aanpassingen aangebracht aan de computer en deze is dus helemaal standaard uit de winkel.

Ik heb hem nu ongeveer 3 jaar en hij heeft het altijd prima gedaan tot op eergister toen hij vastliep terwijl ik op msn bezig was(geen rare dingen dus) en hem via de knop moest uitschakelen, hierna ging hij niet meer aan( alleen het blauw lampje van de aanknop ging branden en die blijft ook branden totdat ik het stroom er van af haal).
Verder gaan de fans ook niet draaien en geeft hij verder geen enkel teken van leven.

Heeft een van jullie hier misschien een idee bij?

Ik hoor het graag!

Alvast bedankt:thumb:

Hier was ik ook al bang voor.. Enig idee welke voeding goed is voor deze computer?

Vergeet nooit je pc eens van binnen uit te blazen met geperste lucht
je voeding zal vol stof zitten

Dat heb ik altijd regelmatig gedaan, zit er nog een bepaalde levensduur aan een voeding als deze regelmatig stofvrij wordt gemaakt?

Eenvoeding kan ter alle tijden overlijden.;)

In dit geval verdenk ik ook de voeding. Kan je achter komen door een ander te proberen. Wellicht in eerste instantie 1tje ergens te kunnen lenen voordat je tot aanschaf over gaat. En dan heb je nog mazzel dat,voor zover ik vinden kan,het een atx voeding betreft. Mocht je met een SFF kast zitten bijv zijn die veel lastiger te verkrijgen en duurder.

Laatst bewerkt:
Ik heb nu dus een nieuwe voeding erin gehangen alleen kan ik mijn harde schijf hier niet mee aan krijgen. als ik nu de pc opstart komen er allemaal verticale lijnen in beeld.. Hij gaat in ieder geval wel weer aan! Maar waar zou dit aan kunnen liggen? Ik heb het beeldscherm op mijn ingebouwde videokaart van me moederbord aangesloten mijn andere hb ik nu uitgeleend..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan