Computer gaat steeds uit / mislukte BIOS-flash

Status
Niet open voor verdere reacties.

hohoho

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 feb 2007
Berichten
4
Hallo,

Ik heb een mislukte BIOS-flash gehad (inderdaad... geen backup flash-bestand beschikbaar gehouden...), maar nu wil mijn syteem helemaal niet meer functioneren!

Ik heb een MSI moederbord K8N NEO.

Het flashen vanaf een diskette lukt niet, omdat de pc steeds na ongeveer 10 seconden automatisch uitschakeld. Ik heb alles al van het moederbord losgekoppeld, alleen de D-bracket led's zitten er nog op (led's 3 en 4 blijven rood branden, op het laatste moment blijft alleen led 3 rood branden).

Heeft iemand een tip voor mij? De voeding heb ik reeds vervangen door één van 400W.

Groeten.
 
Als jij het juist merk en mobo nr opgeeft, dan gaat dit zeker werken. Een kameraad van mij heeft daar al 2 keer een bios gekocht, en geen problemen gehad.
 
Als jij het juist merk en mobo nr opgeeft, dan gaat dit zeker werken. Een kameraad van mij heeft daar al 2 keer een bios gekocht, en geen problemen gehad.

Ik heb mijn chip opgestuurd, dus nu even een paar dagen wachten...

Groet
 
Het is opgelost!

Ik heb van de firma www.flashbios.org de chip teruggezonden gekregen (super service en super snel!!! een aanrader).

De computer doet alles weer! Dus ik ben blij dat ik het moederbord niet heb weggegooid, zelfs niet in de grijze bak...;)

Bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan