Computer gaat uit als we er maar even aankomen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat Belarc moet je gewoon uitvoeren (.exe) en vervolgens op je scherm de resultaten aflezen. Zolang je deze computer hebt, zal Everest volstaan. Bij een volgende pc en mogelijke probleempjes daarbij zul je steeds minder aan (gratis) Everest hebben.

Hallo Pasja,
Je bedoelt na de screening komt de HTML-tekst, maar daar kan ik geen
VGA-kaart op vinden. Terwijl ik wel HTML begrijp, want ik maak ook websites.

Kijk eens onder het kopje Display. (zie bijlage)

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    93 KB · Weergaven: 14
O maar dat is heel wat duidelijker dan wat ik krijg, zal er nog eens na kijken en het opslaan in HTML, want ik krijg, denk ik, de code van dat rapport te lezen. :(

Hebben we over dezelfde Belarc?
Na installatie verschijnt op je buroblad een geel/groen Belarc icoontje. Dat dubbelkik je en na een klein minuutje presenteert Belarc het rapport zoals ik postte.

Ja het Belarc-icoontje krijg ik wel, maar niet het rapport zoals bij jou, dat krijg ik in HTML-code :confused:

Ik dacht dat ik veel wist van Belarc, maar je hebt mij nu even met de *** vol tanden. Ik heb indertijd niets anders gedaan als Belarc downloaden, installeren en thats it.

Ik dacht dat ik veel wist van Belarc, maar je hebt mij nu even met de *** vol tanden. Ik heb indertijd niets anders gedaan als Belarc downloaden, installeren en thats it.

Ja dat heb ik precies zo gedaan en vandaag alles eraf gehaald en weer opnieuw geinstalleerd. Maar nu ik het rapport via mijn netwerk open, zie ik wel meer het rapport zoals jij het hebt, maar niet helemaal goed, de plaatjes zijn niet te zien.

Ik zit nu achter mijn laptop op XP en die computer is W2000

Whatever, als je computer met het voormalig (?) probleem maar goed blijft werken. :D

Whatever, als je computer met het voormalig (?) probleem maar goed blijft werken. :D

Ja dat is waar, dat is het belangrijkste, maar ik ga het nog wel even nakijken hoe dat kan met dat rapport. ;)
Harstikke bedankt Pasja voor je hulp en dat met dit mooie weer ook nog.:cool:

Ik meld me hier deze week nog wel om door te geven of tie het ook doorzet,
want hij deed het niet elke dag.
groetjes Martha

Hallo Pasja,

Nog even over Belarc, ik kan het rapport wel lezen als ik hem via Internet Explorer open.
Maar toch raar dat ie het rapport in HTML-code laat zien.:confused:

Hallo

Ik durf onze computer nu weer "beter" te verklaren. :D
Elke dag stond ie de hele dag aan en is niet 1 keer uitgevallen, dus
kan deze vraag wat mij betreft als opgelost worden gemeld.

Bedankt voor de hulp, :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan