computer gaat uit en meteen weer aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jesca Hut

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 apr 2008
Onze computer gaat regelmatig vanzelf uit en start daarna meteen weer op. Volgens mij gebeurd het vooral als ik op internet bezig ben (of hij al die informatie niet verwerken kan...)
Als hij weer is herstart vraagt hij om de sessie te herstellen en kan ik gewoon weer verder gaan waar ik was gebleven.
Dit probleem roept erg veel irritatie op en vraagt zeer veel geduld :confused:
Ik zie dit probleem dus ook graag opgelost.
Wie kan me helpen?

PS ik krijg ook regelmatig een bericht van Microsoft dat de computer hersteld is van een ernstige fout, maar ik kan er niet echt achter komen wat die fout nou inhoudt...

:thumb: Bedankt!
Groet Jesca

Als ik je verhaal zo lees dan heb je een pc die al wat ouder is. Dit betekend dat de pc vervuild kan zijn binnenin. Je moet dan ook de pc openmaken en helemaal schoonmaken van binnen. Ik hoop dan voor je dat het is opgelost. Het kan namelijk ook zo zijn dat je koelpasta tussen de processer en de koeler op is. Vergeet niet je grafische kaart ook schoon te maken.

Succes. :thumb:

Als ik je verhaal zo lees dan heb je een pc die al wat ouder is. Dit betekend dat de pc vervuild kan zijn binnenin. Je moet dan ook de pc openmaken en helemaal schoonmaken van binnen. Ik hoop dan voor je dat het is opgelost. Het kan namelijk ook zo zijn dat je koelpasta tussen de processer en de koeler op is. Vergeet niet je grafische kaart ook schoon te maken.

Succes. :thumb:

waar maak je dit uit op dan ?
zelf nieuw pcs kunnen last heben van deze kwaal.

best wat je kan doen is even dit.
klik op mijn computer icon kies eigenschapen dan geavanceerd dan,
zie je een paar tabs staan klik daar op en zoek even het volgende.
pc op nieuw opstarten en vink deze uit dan klik je op ok.
dan even wachten tot deze weer crash en dan zie je het bsod.
type dit besod melding exact weer in je reply.
tevens staat je bericht verkeerd dit gebeurd in windows dus heeft niets te doen in de bios sectie.
mod is op de hoogte gebracht voor verplaatsing van je bericht.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan