Computer gebruik controle

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ricky.v.d

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2004
Berichten
121
Bestaat er een programma om een log te maken wat er met mijn computer gebeurd tijdens mijn afwezigheid.

Ik vermoed dat dit gebeurd, doch wil zekerheid.

Alvast bedankt
 
De standaard logboeken van Windows kan je nakijken.

- Start
- Instellingen
- Configuratischerm
- Systeembeheer
- Logboeken

Dan kan je in het toepassingslogboek zien wat er met de toepassingen(zoals programma's) gebeurt.
 
Bedankt voor je tip, zoals ik vermoede is er computer gebruik geweest tijdens mijn afwezigheid,
De logboeken die je vermeld laten computer gebruik zien tijdens mijn afwezigheid
 
Geplaatst door Ricky.v.d
Bedankt voor je tip, zoals ik vermoede is er computer gebruik geweest tijdens mijn afwezigheid,
De logboeken die je vermeld laten computer gebruik zien tijdens mijn afwezigheid

Veel succes met controleren ;) :thumb:
 
Ik doe dit echt niet graag, doch mijn stiefdochter heeft zelf een internet verbinding op haar kamer, doch ik vermoede dat ze op mijn systeem was tijdens onze afwezigheid.
En dit terwijl ze zelf een compleet systeem heeft.
En ze durft nog te ontkennen ook
 
Geplaatst door Ricky.v.d
Ik doe dit echt niet graag, doch mijn stiefdochter heeft zelf een internet verbinding op haar kamer, doch ik vermoede dat ze op mijn systeem was tijdens onze afwezigheid.
En dit terwijl ze zelf een compleet systeem heeft.
En ze durft nog te ontkennen ook

Dat is niet fijn nee..

Wat je kan doen, is een wachtwoord op Windows zetten die zij niet kent.
Dan kan ze alleen wanneer jullie het wachtwoord invullen op de computer komen..
 
Dat kan ik ook doen,
Ik had al een sleutel klaarliggen, deze moet gekoppeld worden tussen de stroom draad en wanneer de sleutel eruit is krijgt de computer geen stroom.

Als ze aan mij vraagt om op onze computer te zitten dan heb ik daar geen probleem mee, doch het feit dat ze dit achter onze rug doet, daar ben ik niet over aan te spreken, niet te vergeten dat ze zelf een pc op haar kamer heeft voor haarzelf
 
Geplaatst door Ricky.v.d
Dat kan ik ook doen,
Ik had al een sleutel klaarliggen, deze moet gekoppeld worden tussen de stroom draad en wanneer de sleutel eruit is krijgt de computer geen stroom.

Als ze aan mij vraagt om op onze computer te zitten dan heb ik daar geen probleem mee, doch het feit dat ze dit achter onze rug doet, daar ben ik niet over aan te spreken, niet te vergeten dat ze zelf een pc op haar kamer heeft voor haarzelf

Het is jammer dat het zo moet, maar als het niet anders kan...

Je kan haar ook confronteren..
Een tekst / word - bestand in de map "opstarten" zetten waar in staat.
"We weten dat je op de computer zit"

:)
 
Daar had ik ook aan gedacht, doch met haar karakter legt ze dergelijke waarschuwingen naast zich neer.

Ik heb haar meerdere keren verteld dat ze van ons systeem moet afblijven, ook omdat ze zelf een PC heeft.

Ik kan nu ik zeker weet dat ze misbruikt maakt enkel keiharde maatregelen nemen, mijn vertrouwen in haar was al op weg van te verdwijnen, Na dit is er geen vertrouwen meer.

Morgen plaats ik de sleutel tussen de stroomdraad, en weet dan 100%zeker dat ze niet op ons systeem kan

Ik betreur dat dit moet gebeuren, Op ons systeem staat niets speciaals, doch dit is een vertrouwens kwestie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan