Computer gebruikt niet al mijn RAM?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kyrez

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2008
Ik snap iets niet, toen ik mijn computer kreeg stond er dat ie 4 GB RAM heeft, en ook op mijn computer zelf is dit te vinden.
Maar toch geeft canyourunit.com bijvoorbeeld aan dat ik maar 3 GB RAM heb en ook speelt mijn laptop niet al mijn spellen soepel af, terwijl het makkelijk zou moeten kunnen.
Is hier een verklaring voor? Ik ben namelijk niet zo'n expert qua RAM haha.

je hebt een windows pc met een windowsversie 32bit.
Als je een 64 bit versie installeerd zal je merken dat je ram wel ondersteund word.

Dat is inderdaad waar. Hoe doe ik dit? En raakt het dan niet in conflict met programma's die ik op 32 bits heb geïnstalleerd of andere hardware/upgrades enz.?

Hoi....

Als je wilt overstappen naar een 64b installatie zul je een nieuwe installatie moeten doen.En dan dus ook de daarbij behorende drivers etc etc.Data kan je wel veilig stellen.

Maar 1 opmerking valt me op van je;het niet soepel spelen van games.Dat kan ook andere oorzaken hebben natuurlijk.Welke games?welke laptop?en belangrijker nog dan..welke videochip??
Oftewel...is die laptop wel geschikt voor die games?

Alles is prima! Meer dan genoeg Ghz (zeker voor WoW, wat ik speel), een goede videokaart en ja..ik verwacht niet van mijn computer dat ie bijvoorbeeld games met extreem goede graphics kan runnen.
Maar WoW kan mijn laptop op low graphics nog amper aan, terwijl andere spellen weer prima gaan..ik heb bij WoW dan gewoon te weinig fps op sommige plekken
Maar het rare is dus dat iemand anders die ongeveer dezelfde specificaties heeft, maar wel een 64 bits installatie, dat daar alles prima gaat..

Hoi !

Je zult 'n volledig nieuwe installatie met Win 7 64-bits moeten uitvoeren.

Dus met Easy transfer je bestanden nop 'n extern medium etten, de C-schijf formatteren en Win 7 64-bits installeren.

Daarna met Easy Transfer je bestanden terugzetten...klaar !

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan