Computer Gecrasht?

Status
Niet open voor verdere reacties.

xRawrrGirl

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2009
Ik heb werkelijk geen id waar ik dit moet plaatsen maar

Volgensmij ik mijn computer gecrasht ofzo want ik deed hem uit met zo'n on/off knopje aan de achterkant omdat hij vastliep maar nu wil hij niet meer aan want als die aangaat dan komt er zo'n blauw ding en daar staat dat er geen contact is ofzoiets PLEASE HELP

Laatst bewerkt:
Knopje aan de achterkant gebruikt? Dus gewoon ineens de stroom afgekapt... Niet erg handig, de powerknop ingedrukt houden was een betere optie geweest.

Daarbij vertel je wel heel erg weinig. Wat staat er op het blauwe scherm, exact?

En mocht je nou zelf niet erg handig zijn met pc's, dan is misschien in dit geval de plaatselijke pcboer de beste plek voor je.

Als je computer niet meer reageert, dan eerst teglijk de knoppen Alt Ctrl Del in drukken (tegelijk). Hiermee kom je in een menuutje waarin je probleem-programma's kan afsluiten.

(probeer het eens een keer: dan zie je hoe zo'n menu eruit ziet -> je kan het daarna weer afsluiten)

Reageert je computer daar ook niet op, dan is een harde stop wel nodig.
De aan-knop een seconde of 5 ingedrukt houden zorgt ervoor dat de pc uitschakelt.

De knop aan de achterkant heb je niet echt nodig...

En waardoor heb je de pc weer aangekregen? Per ongeluk een kabel losgetrokken aan de achterkant?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan