Computer geeft opstart errors en blue screens of death

Status
Niet open voor verdere reacties.

mystyle

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2009
Berichten
30
Hallo mensen,

Ik heb mijn pc al een paar maanden gekocht met Windows 7 bij Alternate.
Sinds het begin heb ik er problemen mee gehad.

Hij valt ineens uit achter 2 dagen, Zit vast en reageert helemaal niet meer (5min later weer wel, soms niet),
Soms krijg ik een opstart error waarmee ik mijn pc dus niet kan opstarten en mijn windows cd moet insteken voor dat het toch zou werken.

Ik ben bij Alternate zelf geweest voor reparatie, zij hebben zelf een andere grafische kaart ingestoken. Nu loopt mijn pc niet meer vast (productie fout naar het schijnt).
Maar ik krijg nog altijd deze 2 errors (Zie afbeeldingen).
IMG_1770.jpg
IMG_1771.jpg
Alternate vind het zelf niet wat het is, en andere ict genie's die ik ken weten er ook niks van.

Dit is mijn werk pc, en heb het dus ook elke dag nodig voor editing (video's).

Hier mijn spec's:

Moederbord: P8P67 DELUXE ASUS
Grafische Kaart: GeForce GTX 580
Ram: 16Gb
Voeding: 750w
Hardeschijf: SSD 120gb
Audiokaart: Asus Xonar HDAV 1.3

Kan iemand mij helpen?

Groeten,

Kevin
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Hoezo kan Alternate dit niet oplossen zit toch garantie op dus hebben hun de onderdelen om dit op te lossen.
 
Ik heb windows al meerdere keren herinstalleerd.
Dan is het probleem weg. Maar vanaf ik programma's of windows updates installeer krijg ik weet die errors.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Hoezo kan Alternate dit niet oplossen zit toch garantie op dus hebben hun de onderdelen om dit op te lossen.

Ja, erg he? Heb die een week binnen gelaten.
Had hem dan terug met een nieuwe grafische kaart. En nog steeds niks.
Heb het dan nog eens binnen gebracht. En nog steeds niks.
 
Dan een ander eisen.
Het systeem is te nieuw om dat zomaar zo te laten.
Je hebt ze duidelijk een kans gegeven het op te lossen en dat kunnen ze kennelijk niet.
 
Het probleem is dat ik geen garantie meer heb. Was maar 6maanden maximum. En met dat ik de eerste 6 maanden geen tijd had voor mijn computer een week te missen.
Heb ik die luxe dus niet meer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
6 Maanden?
Het was dus geen nieuw systeem?
 
Het was nieuw. Maar dan had ik die errors had. Is nu pas dat ik er iets aan doe.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Ja gewoon terug en hun de oplossing laten zoeken ik dit zou van te zotte zijn dat hun dit niet kunnen oplossen.
 
Als het een nieuw systeem was heb je dus minimaal garantie tot een jaar na aankoop.
En als je op je strepen gaat staan zelfs 2 jaar.
 
Niemand weet dus een oplossing?
Voor het geval dat Alternate het weeral niet oplost?

Grtz,
 
Het is en te algemene melding. Dat kan op zowel een corrupt register als problemen met het geheugen en/of processor duiden.
Ik zou het aan Alternate overlaten.
 
Trommel eens F8 tijdens het opstarten, Kies Laatst bekende juist werkende Configuratie......
 
@mystyle
Gebruik a.u.b. het berichtvenster "snel reageren" of "reageer op vraag" (aan de linkerkant) als je direct reageert.
 
als ik het goed begrijp kom je zo nu en dan toch je pc binnen?
in dat geval kan je proberen om ccleaner te downloaden.en met dat programma een register scan lopen.waarschijnlijk vindt hij de eerste keer draaien al veel,maar ik zou hem een 2e keer en zo nodig een 3e keer laten draaien.dit i.v.m fouten onder fouten.
als je echt een bad register hebt,zo het hiermee opgelost kunnen zijn......

ook de opruimtool van ccleaner is zeer prettig,deze raad ik ook aan te gebruiken.aangezien het ook restanten opruimt die errors kunnen creëren.
 
Hallo,

Heb je verhaal gelezen. Probeer dit eens.

http://nl.reviversoft.com/registry-reviver/

Als je dit probeert dan worden werkelijk alle registerfouten verwijderd en ook hersteld. Met andere programmaatjes is me dat nog niet gelukt. Mijn pc werkt sindsdien weer als nieuw. Hoef voorlopig geen nieuwe pc meer te kopen. De eerste keer werden al meer dan 2000 fouten opgelost. Fenomenaal.

Succes,

Fleur77.:D

P.S. Registry Reviver werkt OOK bij Windows 7.

(Veel andere registry cleaners werken namelijk niet bij Windows 7,
dus zullen op de nieuwste pc's dan onvoldoende doen).

fleur77.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan