Computer geeft zomaar een raar scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

koelkast17

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2009
Hallo helpmijer's

Sins kort heb ik een probleem met mijn pc. Hij heeft randomly een raar scherm waarna ik helemaal niks met het scherm kan. Het enige wat het fixed is een reboot

Het is nu een stuk of 4 keer gebeurt, 1 keer met een blue screen en andere keeren zonder. Het raare is ook dat het alleen maar op me main scherm is en zodra ik de hdmi uit de pc trek gaat het over op me VGA beelscerm. Dus dat sluit al uit dat het een monitor probleem is. Op het moment dat het gebeurt heb ik voor de test even een screenshot gemaakt, deze is wel helemaal normaal. De keer dat hij een blue screen gaf was het helemaal mis toen begonnen bijde schermen te knipperen en te doen daarna kwam de blue screen, Deze blue screen was alleen te lezen op me VGA scherm omdat hij op me hdmi scherm wazig was ( geen foto van kunnen maken).

Ik heb het probleem met blue screen volgens mij al opgelost ik heb Virtu Geupdate( Programma voor Vsync )
Voor zover ik weet waren er geen windows updates gedaan wat dit heeft kunnen veroorzaken.
Ik heb alle drivers geupdate en windows updates gedaan
Waneer ik me pc opstart krijg ik echter wel deze foutmelding van virtu Wat ook al uitsluit dat dit bijna niet door virtu kan worden veroorzaakt aangezien het uitgeschakeld is.

Hardware: http://www.helpmij.nl/forum/systemspecs.php?userid=142731

Alvast bedankt!
( als er meer info over systeem nodig is laat me maar weten.)

Edit: Hier zijn screenshots in een zip. plaatjes zijn way too big:
http://www.mediafire.com/download/ubzvxtevs8czp93/Screenshots.rar

Laatst bewerkt:
Niks ik een uitschieter en t gebeurt als ik gewoon op internet zit of op steam aan het browsen ben

Temperatures
Motherboard 38 °C (100 °F)
CPU 39 °C (102 °F)
CPU Package 48 °C (118 °F)
CPU IA Cores 48 °C (118 °F)
CPU GT Cores 48 °C (118 °F)
CPU #1 / Core #1 44 °C (111 °F)
CPU #1 / Core #2 48 °C (118 °F)
CPU #1 / Core #3 48 °C (118 °F)
CPU #1 / Core #4 43 °C (109 °F)
PCH Diode 53 °C (127 °F)
GPU Diode 40 °C (104 °F)
GPU VRM 51 °C (124 °F)
SAMSUNG HD642JJ 39 °C (102 °F)
ST3500820AS 40 °C (104 °F)
WDC WD20EARX-00PASB0 37 °C (99 °F)

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Oke, zijn nette temperaturen kunnen we dat uitsluiten;)

Laatst bewerkt:
Heb je nog garantie? Klinkt als een kapotte videokaart. Is het mogelijk de videokaart in een andere pc te proberen?

Hoelang heb je garantie op een kaart?
Hij is 26-2-2013 besteld en dag later afgeleverd
Der is niks overgeclock, alleen normaal gebruik.
Andere pc wordt moeilijk want het is heel random. Gister heb ik het 2 keer gehad in 2 uur en vandaag over de heledag maar 1 keer.

Hoi,

Zou inderdaad dit probleem eens bij de winkel neer leggen lijkt dat de videokaart aan het overlijden is

ja gister avond gingen gewoon bijde schermen op standby deden niks meer, alleen reboot fixte het.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan