computer geen beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

jakethuh9

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2008
goedenavond,

ik heb een probleem met mijn computer
als ik hem opstart krijg ik helemaal geen beeld

moederbord is al vervangen
nieuwe RAM (omdat oudere niet ondersteund word door MB)
videokaart is t niet ik mijn game pc videokaart in de pc dee en hij nog geen beeld gaf
beeldscherm is t ook niet omdat ik nu op t scherm typ

kan iemand mij misschien helpen...

m.v.g.

Relevante info ontbreekt.

Plaats eens een link naar het systeem-overzicht van Speccy.
Uitdraai Speccy : na installatie Speccy starten, wacht tot het openingsscherm alle onderdelen laat zien ( kan even duren ).
Klik dan op "Bestand"=> "Publiceer" => OK => bevestig en dan verschijnt de link naar het systeem-overzicht.

oke
Plaats eens een link naar het systeem-overzicht van Speccy.
dan moet je me wel even iets uitleggen
hoe (als als de pc niet eens doorstart naar bios) wil ik in windows , een systeem soeccy overzicht maken

Maak dan een opstartbare usbstick met daarop een Linux Live versie en start de pc daarvan op.
Heb je dan wel beeld..? Geen beeld => hardware-probleem, wel beeld => software.
Op die manier kun je in elk geval vaststellen of er een hardware- of software-probleem speelt.
In geval van een software-probleem maak je een opstartbare usbstick met de gebruikte Windows-versie, start daarmee op en probeer de herstel-optie uit te voeren.

kunt u gewoon mijn eerste post lezen ik heb alle info die u nodig heeft erin getypt
speccy is niet nodig en ik weet dat het een hardware probleem is want dat heb ik namelijk al verteld en ik heb ook al verteld wat ik geprobeert heb in het eerste post
moederbord is al vervangen
nieuwe RAM (omdat oudere niet ondersteund word door MB)
videokaart is t niet ik mijn game pc videokaart in de pc dee en hij nog geen beeld gaf
beeldscherm is t ook niet omdat ik nu op t scherm typ

Gaat het idd om dezelfde hardware als in deze topic?

kan het zo zijn dat men moederbord mijn cpu niet ondersteunt
tis een Asus P5G41T-M /LX2/GB
met een dualcore E6600 2.40 ghz/4m/1066/06
een 350 watt corsair voeding
een 4 gb corsair value sellect ddr3 - 1333mhz / pc3-10600 /cl9 / niet gebufferd / niet-ECC

kunt u gewoon mijn eerste post lezen ik heb alle info die u nodig heeft erin getypt
Daar staat niet in dat je geprobeerd hebt om met een Linux Live usbstick op te starten dus...
We proberen je hier op weg te helpen hoor maar blijkbaar heb je dat niet door...

Ik ben geen helderziende en raden naar een oorzaak heeft ook weinig zin..

Maar ik meld mij af voor deze topic, heb hier geen zin in. Succes ermee.

Processor komt niet voor in de lijst met ondersteunde processors: https://www.asus.com/Motherboards/P5G41TM_LX/HelpDesk_CPU/

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan