Computer gestolen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mike NL

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2005
Ik heb een beeldscherm gekregen waarvan de desktop was gestolen en de Vga kabel is afgeknipt
Nu wil ik een connector kopen met een stuk draad eraan en weer monteren alleen ik weet helaas niet waar ik dat kan kopen(een losse oude kabel)
Het is een ibm en het blijkt daardoor ook dat er eeen ander soort kabel is dan de standaard waar kan ik in omgeving haarlem zo een kabel halen? Naast de b mate op het marsmanplein (die hebben geen losser kabels)

Milieustraat?
Kijk daar eens in de container.
Of vraag waar dat spul voor verwerking naartoe gaat.
Neem dan kontakt op met het verwerkingsbedrijf.

:cool;

Geplaatst door Mike NL
waar is die milleucontainer? in haarlem?

Dat weet ik niet.
Info bij de gemeente.

Ik breng wel eens wat weg, breng dan ook soms iets mee terug:
snoeren van 7 meter, afgeknipt van stofzuigers die er liggen.
Lekker lang om aan boormachine te zetten. ;)

:cool:

Heb je wel alle pc zaken geprobeert in haarlem?
Je kan nog even langs cws of computerplanet gaan.:thumb:

Suc6 mike:thumb:

Die mensen op het marsmanplein hebben er de ballen verstand van.

Probeer het eens bij de 2ehands zaak op de rijksstraatweg. Als je de monitor dringend nodig hebt, heb ik er nog wel een paar voor je liggen...

Geplaatst door AhihahoE
Die mensen op het marsmanplein hebben er de ballen verstand van.

Wooh wat een top uitdrukking;) .
Ik denk dat mike daar wel blij mee is:thumb:

Wat nou he? ze hebben een TOP service die mensen onthouden tenminste wie je bent en je krijgt ****ing veel korting en heb jij dan een eigen computer winkel? dus niet zijken/ik heb wel een beeldscherm maar daarvan is het beeld groen Of rood of iets anders owja en hij doet het beeld 3 keer naast elkaar en daarvan moet ik een nieuw kabeltje halen die niet meer bestaat:confused:

Mensen, laten we het een beetje gezellig houden alsjeblieft. Niet vechten.

Volgens mij moet bij de gemiddelde goed gesorteerde electronicaboer een dergelijke stekker toch wel te koop zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan