Computer hangt bij openen nieuw venster

Status
Niet open voor verdere reacties.

Systemizer X100

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 mei 2003
Berichten
1.636
Ik heb even een vraag,

mijn computer blijft telkens hangen als ik een venster van mijn browser sluit of een pagina open in een nieuw venster. Met hangen bedoel ik ook echt hangen en ik heb ook zelfs een keer meegemaakt dat explorer (windows shell) crashde. Wat kan ik hier tegen doen?
 
Scannen op spyware: Download hier de gratis versie van Ad-aware, na de installatie eerst updaten door te klikken op het wereldbolletje en scan. Daarnaast kan je nog Spybot installeren (werkt prima naast elkaar), ook gratis. Eveneens eerst updaten alvorens te scannen. Uitleg+download Mocht na gebruik van Ad-aware en/of Spybot het probleem blijven plaats dan een Hijack This Log, klik-->Helpmij tegen spyware offensief<-- Druk daar op de knop "Reageer op bericht" en post je log.

Je kan ook eerst een online-scan uitvoeren met HouseCall
 
Als Pieter Arntz dit aanbeveelt in de gegeven spyware-topic qua link is dat absoluut veilig, je moet alleen niet zelf gaan fixen, lees goed het 1e bericht aldaar.
 
Ik heb alles gefixt wat gefixed moet worden, maar nog steeds wil IExplorer niet starten zonder eerst een paar seconden te blijven haken.
Ik gebruik nu wat vaker Mozilla, dat gaat wel goed. Maar soms moet ik wel IExplorer gebruiken om dingen te doen die Mozilla niet kan.
Waar kan het anders aan liggen? :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan