Computer hangt constant vast; LOCALS~1\Temp

Status
Niet open voor verdere reacties.

daphne1602

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2009
Mijn computer hangt echt heel vaak vast, dan doet hij echt niks meer en begint soms zelfs een aanhoudende toon te geven. Het enige dat dan helpt is de resetknop, uitknop doet ook niks meer dan. Ook al 4x ofzo het 'blauwe scherm' gekregen.
In het foutrapport staat dat het hieraan ligt:

C:\DOCUME~1\Daphne\LOCALS~1\Temp\WER02c9.dir00\Mini051709-01.dmp

en

C:\DOCUME~1\Daphne\LOCALS~1\Temp\WER02c9.dir00\sysdata.xml

ik heb al enkele virusscanners geprobeerd, en de map proberen te zoeken maar ik kon hem niet vinden en de virusscanners vonden ook niks.

weet iemand dit?

De map die je bedoelt staat onder C:\Documents and Settings\Daphne\LocalSettings\Temp,maar die krijg je alleen te zien als je bij mapoptties de volgende opties hebt aangevinkt:
de inhoud van systeemmappen weergeven
verborgen bestanden en mappen weergeven
Daar staan de bestanden die je zoekt,die trouwens niet de fout veroorzaken maar bestanden zijn die de oorzaak van de fout kunnen bevatten,zoals een MiniDump bestand en een sysdata bestand.
Deze bestanden zijn niet zomaar uit te lezen daar is weer wat anders voor nodig.
Wat je ook kunt doen als je weer een blauw scherm krijgt is een foto maken met een digitale camera en deze uploaden en bij je vraag plaatsen of schrijf precies de foutcodes op die je ziet en plaats die in je thread

Ik kom nu wel tot Temp maar dan staat er geen WER enz,
sowieso als ik daar zou komen moet ik dan gewoon het bestand verwijderen?
als ik weer een blauw scherm krijg maak ik een foto,
thanks iig voor het reageren.

Hmmm, Daphne, toch zou ik als ik jou was het probleem opnieuw op het forum plaatsen (of bumpen zoals je het nu gedaan hebt).

Waraom ?, omdat je er alleen maar van leert, want wie zegt dat je nieuwe pc zometeen niet het zelfde probleem heeft ?

Dus als je die pc nog hebt en hij staat nog aangesloten en je wilt nog, dan laat maar even weten. :thumb:

hij staat er nog, ik heb nu een nieuwe laptop,
maargoed iemand zei dat het stof kon zijn in de computer?

Ja, het kan een warmteprobleem zijn.

Van binnen even een stofzuiger er doorheen halen, maar alleen als je weet wat je doet!.
Anders iemand anders (een kenner) laten doen.

Wat ook nog wel eens wil helpen om de fout op te sporen:
De zijkap er af en er een tafelventilator voor zetten die er lucht in blaast.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan