Computer hangt steeds vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

zerox56

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2007
Ik had laatst mijn windows 7 opnieuw geinstalleerd wegens Bluescreen problemen. Nou is dat opgelost maar hangt mijn pc vast. Soms gaat het binnen 1 minuut als ik de computer aan heb gezet of later. Ik kan niks meer bewegen en wachten helpt ook niet

Ik heb mijn BIOS geupdate, maar dat had geen nut en gecheckt voor virussen en dat helpt ook niet. Mijn voeding moet genoeg geven omdat ik het zo uit de winkel heb gekregen en ik heb er niks meer eringezet.
Mijn Windows 7 is 64 bit Professional. Wat is het probleem?

Hoi !

Mogelijk warmte ?

Bevriezen is vaak het gevolg van een te warme CPU en/of GPU.

Alle koelers al voorzichtig stofvrij gemaakt, en gezorgd dat de PC-kast genoeg frisse lucht kan krijgen ?

Greetz,

Harry.

De kast krijgt genoeg frisse lucht (heeft 3 koelers en zit nergens tegen aan) en stofvrij zijn heb ik laatst gedaan. En achter de kast ligt niks van stof.

EDIT:

Ik zit op veilige modus en het werkt prima. Op normale mode had ik een programma aangezet en internet open staan en het hing vast. Hiet hetzelfde, geen problemen

EDIT 2:
Ik heb Service Pack 1 erop geinstalleerd. Misschien ligt daar het probleem aan?

Laatst bewerkt:
service pack 1 zou het probleem niet moeten zijn volgens mij hoor, ik had die ook geinstalleerd (voor dat ik ellende kreeg :P via een andere weg) en daarmee had ik geen problemen.

Misschien heb je dat allang gedaan hoor maar heb je de videokaart wel van de laatste driver voorzien?
Maar wat loopt er precies vast? als je iets wilt opstarten? of bij wat?

Ik heb het gemaakt. Er was iets raars. De nieuwste driver en een iets oudere zijn deels met elkaar gemixt. Had de driver opnieuw geinstalleerd en dat werkte. Maar toch bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan