Computer hangt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

flipflipsen

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2001
Berichten
221
Hallo Forum,

De laatste week heb ik problemen met mijn computer.

Mijn computer draait dag en nacht.
Dat gaf nooit problemen, maar de laatste week hangt de computer na een langere tijd nietsdoen.
Als ik 's norgens opsta, hangt de computer, en als ik 's avonds thuiskom van mijn werk hangt de computer.

Ik zie dit, omdat alles nog in beeld is, dus ook de tijd.
Het enigste wat ik dan kan doen, is de computer uit te zetten (met de schakelaar) en opnieuw te starten.

Bij het opnieuw starten geeft het systeem geen problemen. Het start gewoon op.

Ik heb de computer al op virussen getest, via hitman pro heb ik ook al gecontroleerd op spyware.

Ook heb ik de verschillende temperaturen bekeken, maar daar is ook niets mis mee. (het enigste wat draait dag en nacht is een p2p programma, en de taakmanager zorgt ervoor dat hitman pro draait om 22:00 uur).
Als ik in het weekend 's morgens de computer aanzet, draait hij de gehele dag zonder problemen, tot ik naar bed toe ga (± 23:00 uur).
Als ik 's morgens de computer aanzet en ik kom 's avonds van mijn werk, dan heb ik hetzelfde probleem. Computer hangt. Dus alleen als er niets gebeurt, slaat de computer vast.

Kan iemand mij vertellen wat er hier aan de hand kan zijn.
 
Laatst bewerkt:
Kijk eens of alle koelers nog wel correct draaien...
en maak de Case stofvrij...
 
ik heb hetzelfde probleem alleen gebeurd het bij mij om de 5 min.. het duurt ongeveer 1 minuut en dan gaat het weer zo verder... ik ben niet zo'n computertechneut jammer genoeg maar heb net wel 128 mb geheugen erbij. ik had nl 64 en dit was te weinig volgens een kennis.. zou het nu ook zo zijn dat ik een nieuw moederbord moet hebben??? De Fan draait volgens mij goed want ik hoor hem draaien.. of kan ik dit ook ergens checken met een programma..

groet, patrick.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan