Computer hapert na formateren

Status
Niet open voor verdere reacties.

KeesvM

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2005
Hallo,

Mijn computer hapert steeds na dat ik hem heb voor de 2e x geformateerd! Al bij het opstarten van windows XP hoor je in de tune een hapering. Vervolgens als je andere handelingen uitvoerd heb je het ook!

Dit was absoluut nog niet voor het fromateren!!

Heb heel m`n computer (windows dan)geupdated, misschien dat het daar aan kan liggen?

Wie kan mij helpen aub, het is nl. erg storend.

Bvb hartelijk dank,

Kees

Hij haper als je hem geformateerd heb????

Als je hem geformarteerd heb is die toch helemaal leeg? Windows e.d. is er dan toch ook af. Denk dat je iets anders bedoeld.

Cotje

Ja, ok was misschien niet gehelemaal duidelijk.

De C:\ partitie is geformateerd (waar Windows XP opstond), vervolgens heb ik er weer Xp op geinstalleerd!

Daarna windows geupdated.

Het resultaat is dat hij bij ieder proces hapert!

Grtn Kees

Hoi,

Misschien een stomme vraag maar heb je ook de moederbord drivers etc. geinstalleerd?

Modag

De computer is ongeveer 3jaar oud!

Alle drivers zijn geinstalleerd! Dit zou het iig volgen "mijn comp" moeten zijn.

Misschien is het een hardware probleem?

Kees

Dan zou je het voor het formatteren ook al moeten hebben gehad.

Zou inderdaad eerst even controleren of je van de hardware de nieuwste drivers geinstalleerd heb (moederbord, videokaart, geluidskaart, e.d.)

Cotje

Geplaatst door Cotje
Dan zou je het voor het formatteren ook al moeten hebben gehad.

Zou inderdaad eerst even controleren of je van de hardware de nieuwste drivers geinstalleerd heb (moederbord, videokaart, geluidskaart, e.d.)

Cotje

Ja ok, maar de drivers komen van de originele cd die bij de computer is geleverd?!

Weet je toevallig niet of je met een programmatje je hardware op fouten kunt controleren??

Met het programma everest kan je je hele computer doorlichten. Zal even kijken of ik het als bijlage kan toevoegen.

Cotje

Hierbij het programma. Je kan trouwens beter de drivers downloaden vanaf de website van de fabrikant, er zullen ondertussen namelijk wel nieuwere versie's uitgekomen zijn.

Cotje

Oke bedankt alvast!

ga nu kijken wat ik er aan heb laat het nog wel weten.

Grtn Kees

Geplaatst door KeesvM
Oke bedankt alvast!

ga nu kijken wat ik er aan heb laat het nog wel weten.

Grtn Kees

Welk moederbord heb je? (ook te zien in Everest)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan