Computer helemaal DOOD!

Status
Niet open voor verdere reacties.

ben211542

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2005
Hallo mensen, i need some advice!

Gister heb ik Norton 2004 geinstaleerd. Dat ging allemaal prima. Alle updates binnen gehaald, ook gelijk gescanned en dat verliep goed. Nadien heb ik mijn pc laten defragmenteren, ik dacht dat kan die wel weer eens gebruiken. Tijdens het defrafmenten ben ik rustig in bed gaan liggen. Later hoorde ik hem plotseling uitschakelen. Ik was toen inmiddels al goed opweg naar dromenland dus ik dacht: "Kijken morgen wel of alles goed is gegaan".

Ga ik vanochtend kijken doet mijn hele pc niets meer!!! Alsof de stekker er niet in zit! Totaal geen power meer. Uiteraard nog wel even gechecked, maar alle stekkers zaten er in. En opvallend was dat het "Caps-Lock" lampje op mijn toetsenbord wel brandde!

Ken iemand dit of heeft iemand enig idee wat dit kan betekenen?

Heb je de stekker van je PC er al uit gehaald en weer opnieuw geplaatst (na ca. 1 minuut). Op deze manier reset je de PC.

Meestal is dit afdoende.

Groet

En als dat niet helpt, geen paniek...

als ie echt helemaal NIETS meer doet is waarschijnlijk je voeding kapot. Koop voor 3 tientjes een nieuwe voeding.
Let op: als je veel apparaten in/aan je pc hebt zitten, is het slim om een voeding te kopen die daar ook raad mee weet, anders kan je over twee weken waarschijnlijk weer aan de gang

Als je wel power hebt trek dan even je geheugen eruit dan pc aan (indien mogelijk)dan weer uit,geheugen der weer in en kijk of dan goed opstart?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan