Computer herkent geen D en E station.

Status
Niet open voor verdere reacties.

M134Kolkman

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2004
Berichten
2
;) Wie weet raad onze cd-rom/dvd station en cd-rewriter doen niks meer de computer draait op windows 98.
 
Zie je ze niet meer staan in deze computer?
Probeer dan de fix in de zipfile die ik toegevoegd heb is het dat niet graag wat meer info...
 

Bijlagen

  • cdfix.zip
    2,2 KB · Weergaven: 116
Hallo

Bij het opstarten ....

Herkend de b.i.o.s. die nog????

Is dit spontaan gebeurt???

Peter
 
ik heb ook zoiets gehad, toen had ik vergeten om de ene speler master te maken (blokje achterin) en de andere als 2e.
 
he mannen,


Ik heb een soortgelijk probleem waar ik niet uitkom.

Bij een vriend heb ik mijn oude AOpen 12x dvd speler ingebouwd, als slave op de 2e IDE poort. Er zat al een brander in, als master. Deze instellingen heb ik gecontroleerd en zijn goed.

Windows98 herkent de DVD speler niet... De brander wel, en als ik deDVD speler vervang voor een CD speler gaat het ook goed.
Maar, het BIOS herkent de DVD speler wel prima, en twee weken geleden in mijn eigen (WinXP) computer werkte hij ook gewoon naar behoren.

Dus ik weet niet waar dit aan ligt?!?!

Lokoloko, wat doet die fix die je gepost hebt precies?
 
Laatst bewerkt:
Daar moet je op klikken en dan bevestigen met ja het maakt een aanpassing in je register die in veel gevallen ervoor zorgt dat je cdrom speler weer wordt herkend in deze computer....
 
Oh en over die dvd speler is het misschien zo dat win 98 dat nog niet ondersteund (is maar een gedachte)
 
Maar heeft dat ook effect op het moment dat de CD/DVD speler ook al niet in apparaaatbeheer is te zien?

Ik weet niet waarom WIn98 hem niet ziet...
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat hij niet door Win98 herkent kan worden, het ding is echt al jaren oud en op Internet vind ik daar niets over!
 
Nee dat heeft geen invloed als ie niet in app beh staat helaas
 
Het werkt nog niet

Tot op heden heb ik nog niet het probleem met de cd-rom en het dvd station kunnen op lossen bij mij is het ook zo dat bij apparaten beheer ook niets meer staat aangegeven ik wacht hoopvol af.

m134k
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan