Computer herkent USB niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anniek xD

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jan 2010
Hoi,

Ik heb een UBS stick een tijdje geleden in mijn laptop gestopt om ermee te werken, alles daarna weer netjes opgeslagen en de USB in mijn laptop laten zitten.
echter herkent mijn laptop mijn usb niet meer, en ook andere computers herkennen deze USB niet.

Kan iemand helpen? er staan belangrijke dingen op die ik graag terug wil hebben..

Groetjes Anniek

nooit "veilig verwijderd"? dit kan het probleem veroorzaakt hebben: usb uit je pc halen wanneer hij bezig is met bestanden te lezen/schrijven

Ik heb mijn USB sinds dien niet meer verwijdert. dat is dus het rare. verder verwijder ik hem meestal wel veilig, het kan zijn dat ik het een keer ben vergeten maar niet recent.

als je je usb in laat zitten wanneer je je pc afsluit, kan dat ook schadelijk zijn voor je usb.

en aangezien je usb niet meer gedetecteerd word, ook niet door andere pc's, denk ik dat je jammergenoeg de files van op die usb niet meer zal kunnen bekijken, sorry

eigenlijk zet ik mijn computer nooit uit, heel slecht voor het milieu natuurlijk maar ik zet hem altijd in slaap stand.

Ik ga anders maandag wel even langs zo'n reparatie bedrijf. misschien kunnen die iets?!

U bedoelt andere USB sticks?
ja, eentje geprobeerd en die ziet mijn computer wel gewoon.

Ja,dan is het defect,,afgesloten.
Bedenk de kosten,nakijken,of een nieuwe,hoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan