dagiemagie
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 sep 2004
Ik heb een serieus probleem. Mijn computer valt regelmatig uit en herstart dan. Ik een andere voeding(500w) er in gezet en een andere videokaart (GeforceFX 128mb), maar dat hielp niets. Heb t geheugen getest. Heb de schijf geformatteerd en windows xp home opnieuw geinstalleerd. Toen heb ik m'n computer naar de winkel gebracht, maar die konden niets vinden. Alles deed het volgens hun. Ik weer naar huis, valt ie weer uit. Ik weer terug, toen hebben ze hem nog een keer volledig getest. NIETS!!! Ik heb zelfs de stroom kabel vervangen en heb ook het reset knopje van het moederboard los gehaald. Helpt ook niet!!!! Ben ten einde raad! HELLUP!!!
Ik heb een p4 2,4 Ghz. 512 Mb DDR-Ram. Hij is ongeveer 32 graden in de bios dus dat lijkt me toch niet te hoog. Kan het misschien aan de stroomgroep liggen ofzo? Dat er wisselingen in de spanning voorkomen?
Groetjes
Ik heb een p4 2,4 Ghz. 512 Mb DDR-Ram. Hij is ongeveer 32 graden in de bios dus dat lijkt me toch niet te hoog. Kan het misschien aan de stroomgroep liggen ofzo? Dat er wisselingen in de spanning voorkomen?
Groetjes