Computer herstart zichzelf

Status
Niet open voor verdere reacties.

SpongeBob

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2003
Berichten
102
Onze computer herstart zichzelf steeds. Als ik de computer opstart en in windows kom, knalt hij er steeds mee uit.

Wat kan er fout zijn?

Alvast bedankt!

PS: Ik heb Windows XP Pro
 
Laatst bewerkt:
ik heb dit ooit meegemaakt bij een gewoon ronduit slechte pc. Daar was intern iets mis we weten nog altijd niet wat want het probleem deed zich ook voor in linux. Wat jij bv is kan doen is windows xp opnieuw installeren of is een lagere versie van windows installeren het moto bij micorsoft is hoe nieuwer hoe slechter
 
neem aan dat je al gescand hebt op virussen?
 
Geplaatst door lamp
Wat jij bv is kan doen is ... een lagere versie van windows installeren het moto bij micorsoft is hoe nieuwer hoe slechter

Beetje voorbarig en ik ga zeker niet mee in de mening dat Windows NT beter is als XP (dos misschien wel maar dat was geen windows)

@SpongeBob
Kun je ook de veilige modus niet in?
 
uhm nu lijkt de pc het weer te doen.
ik zit er nu een halfuurtje aan en lijkt weer in orde :)

ik kon wel in veilige modus en heb dat ook gedaan en heb ff op virussen gecheckt(niks gevonden) en wat programmas eraf gegooit.

maar bedankt voor de reacties
 
mijn computer herstart weer de hele tijd :s
hij heeft het even goed gedaan maar nu herstart ie steeds weer...
en ik kan wel in veilige modus maar soms herstart de pc dan ook

ik heb nog steeds xp
en de virusscanner kan niks vinden

weet iemand nog iets?

edit: zal het weken als ik de pc formateer? of kan het aan de hardware van de pc liggen?
 
Laatst bewerkt:
Als je er absoluut zeker van bent dat je geen virus op je PC hebt, heb je een hardware probleem. mogelijk dat 1 van je geheugenmodules stuk is gegaan. Bij een defect in een geheugen module stort het systeem plotseling in elkaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan