computer herstart zichzelf

Status
Niet open voor verdere reacties.

st1300

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2008
mijn computer Compaq Presario 5000 herstart zichzelf na ingeven van het wachtwoord, ook in veilige modus. Ik kom dus niet verder als het ingeven van het wachtwoord en dan hoor je het windows geluidje dat hij aangemeld wordt en dan het windows geluidje dat je afgemeld wordt.
Heb al van alles geprobeerd maar kom niet verder. Ook een andere hardeschijf helpt niet.weet iemand een oplossing.

Opstarten met behulp van de Windows CD en dan een reparatieinstallatie zou wel eens je laatste optie kunnen zijn.

Wachtwoord

Heb ik ook al geprobeerd maar werkt niet, volgens mij heef het iets met het moederbord of batterij of e.o.a.kaart temaken.Ik heb diverse keren de batterij eruit gehaald maar nu blijft hij zeggen dat de batterij vervangen moet worden, maar zonder batterij werkt hij toch ook??

Opstarten met CD werkt altijd, je moet alleen wel in het bios even checken of de CD / DVD als 1e opstart apparaat staat vermeld.

Wachtwoord

Herstellen met CD werkt wel en heb ik ook gedaan maar maakt helemaal geen verschil, hij blijft vragen om het wachtwoord en komt dan niet verder, zoals eerder vermeld heb ik ook een andere hardeschijf waarop XP staat geinstalleerd en ook bij deze hardeschijf kom ik niet verder dan het ingeven van het wachtwoord, trouwens het wachtwoord is alleen maar enter.

als het ww alleen maar enter is dan is er dus geen ww ingesteld.
je kunt dit trouwens uitzetten
Klik op: Start > Alle programma's > Bureau asseccoires > Systeemwerkset > Beveiligingscentrum > en dan daar uitvinken

Windows XP automatisch herstart UITSCHAKELEN
--> Deze computer --> Eigenschappen --> Geavanceerd --> Opstart-Herstel Instellingen -->
"de computer automatisch opnieuw opstarten" uitvinken.

Laatst bewerkt:
?

dank jullie allen voor de goeie raad, maar oplossing was complete hardeschijf formateren en alles er op nieuw opzetten.
dus probleem opgelost mag een slotje op

zet dan die automatische herstart glijk ffies uit, dan kan je dat probleem voor blijven ;-)

daar kun je trouwens ook die irritante automatische foutmelding uitschakelen
--> Configuratiescherm --> System --> Advanced --> Error Reporting -->
Disable Error Reporting. --> Ok

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan