Computer id veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jepewe

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2001
Berichten
656
Ik heb een computer overgenomen met daarop het ID van de vorige eigenaar. Ik zou graag willen weten of ik dit kan veranderen naar mijn eigen gegevens en zo ja Hoe?
Joop
 
Ja dat kan wel. Dan moet je even X-setup (een tune utility) van www.xteq.com downloaden. Ik weet niet precies waar de instelling staat maar daarmee kun je deze gegevens wel veranderen in ieder geval.

Succes
 
Welk OS heb je nu?

Je kan gewoon een nieuwe gebruiker aanmaken en die admin rechten geven. Vervolgens kan je die andere gebruiker verwijderen.
 
RGTMO, ik heb het programma gedownload en geinstalleerd. Ik begrijp, dat je niet kan zeggen waar het precies is te vinden, maar ben voorlopig erg blij met dit stuk gereedschap. Bedankt

harmen__666. Ik heb op die "nieuwe" computer ME staan. Maar het gaat om meer dan alleen de gebruiker. Als je op eigenschappen van MyCPU klikt zie je bijv. wat ik bedoel. Maar toch bedankt.

Joop
 
ME.........wat is dat ;)

Hier heb ik geen ervaring mee.

Succes ermee.......
 
harmen__666, Daar was ik even ingetuind.

Gezina, Had al het een en ander veranderd via www.xteq.com. Heb het nochtans even gecontroleerd en het heeft uitstekend gewerkt. Er blijft echter nog wel een probleem: Diverse applicaties dragen ook de naam van de vorige eigenaar en die veranderen niet mee
Het zou mooi zijn als er daarvoor een register editor was, waar je een bepaald gegeven door het hele register heen in een keer zou kunnen veranderen.
Joop
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan