Computer/internet probleem door spyware?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Margriet1982

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2012
Wat fijn dat ik hier om raad kan vragen. Ik heb problemen met mijn computer (Acer). Wanneer ik op internet zit gebeurt het af en toe dat er op een gegeven moment steeds dezelfde schermpjes openen. Dit blijft doorgaan en is alleen te stoppen door de computer helemaal uit te zetten. Daarnaast loopt de computer soms vast, de pijl van de muis blijft dan stil staan en ik kan niets meer doen, ook valt af en toe de computer uit. Ook heb ik problemen met mijn email gehad, waarbij ik de melding kreeg dat iemand anders waarschijnlijk in mijn account is gekomen. Ik moest hiervoor mijn wachtwoord veranderen. Kan het zijn dat dit te maken heeft met het downloaden van Skype? Of heb ik te maken met een virus? De AVG virus scanner free edition signaleert echter geen virus.

Ik weet niet hoe ik dit op kan lossen. Wellicht heeft iemand een idee? Ik heb een computer met windows XP.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wauw, bedankt Frank voor je snelle reactie! De schermpjes die steeds openen zijn steeds andere...
Ik ga in ieder geval meteen proberen om de scan uit te voeren die je hebt gemaild. Wordt vervolgd.....

De spyware en malware scan heb ik inmiddels uit kunnen voeren. Toch blijft mijn computer soms vast lopen. Vooral met gebruik van internet. Ik krijg van
AVG virusscanner ook steeds de melding dat internet explorer te veel geheugen gebruikt. Tijdelijke internetbestanden en cookies heb ik al verwijderd. Hoe
kan ik nog meer geheugen van internet vrijmaken?

Daarnaast krijg ik steeds de melding van ' fout in script' terwijl ik bij internetopties als de melding en
opsporing daarvoor heb uitgezet. Wat kan ik nog meer doen om die script fout melding te stoppen?

Laat ik dat nog maar eens proberen, want hij loopt nog steeds vast en doet dan niks meer. Ik
moet de computer dan uitzetten en opnieuw aanzetten om weer verder te kunnen. Vraag me
af wat er nou precies mis is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan