Computer is ONTIEGELIJK Traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjoerdnl

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2011
hallo helpmij.
ik heb een probleem met m'n laptop. hij start gewoon op maar wanneer hij is opgestart is hij ontiegelijk langzaam, en is het praktisch onmogelijk om dingen te doen op de computer, na een seconde of 20 loopt de start-knop en het beureaublad ook vast. wanneer ik op de power-knop druk sluit hij ook niet af omdat AMD:CCC AEM Capturing Window de boel blokkeert, ik heb via msconfig (m.b.v. deze link) mogelijke bijbehorende processen en services al afgesloten, maar het mocht niet baten.

Ik zit momenteel dus in een erg vervelende situatie waar ik enkel de veilige modus kan gebruiken, en verder windows niet normaal op kan starten. heb geen ervaring met deze situaties dus vandaar dat ik hier even om hulp kom vragen.

Mocht er iets niet duidelijk zijn of mocht je info missen dan hoor ik dat graag.
Alvast bedankt!

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Kan je nog wel in veilige modus komen? en dan eventueel terug zetten naar eerder herstelpunt.

ok, ik heb avg ook al aan het scannen gezet, en ik zal als ie daar klaar mee is malwarebytes downloaden.

precies, ik dacht hetzelfde maar omdat het niet mijn laptop is, maar die van mn vader/broer weet je maar nooit wat ze er op hebben gedaan.

scan rapport komt zo snel mogelijk

je hebt maar één virusscanner hoop ik? waneer je twee virusscanners hebt is je pc echt heel traag.
ik veilige modus kun je er wellicht een van de pc verwijderen.

Ik heb maar een virusscanner, maar dit is echt zoooo langzaam, je kunt helemaal niks meer doen!

Code:
Malwarebytes' Anti-Malware 1.51.2.1300
[url]www.malwarebytes.org[/url]

Databaseversie: 8236

Windows 6.1.7600 (Safe Mode)
Internet Explorer 8.0.7600.16385

25-11-2011 11:40:21
mbam-log-2011-11-25 (11-40-21).txt

Scantype: Volledige scan (C:\|D:\|)
Objecten gescand: 322575
Verstreken tijd: 35 minuut/minuten, 13 seconde(n)

Geheugenprocessen geïnfecteerd: 0
Geheugenmodulen geïnfecteerd: 0
Registersleutels geïnfecteerd: 0
Registerwaarden geïnfecteerd: 0
Registerdata geïnfecteerd: 0
Mappen geïnfecteerd: 0
Bestanden geïnfecteerd: 0

Geheugenprocessen geïnfecteerd:
(Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)

Geheugenmodulen geïnfecteerd:

Registersleutels geïnfecteerd:

Registerwaarden geïnfecteerd:

Registerdata geïnfecteerd:

Mappen geïnfecteerd:

Bestanden geïnfecteerd:
oke dus geen malware...

en nu?, windows er opnieuw op?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Ik zou de catalist driver verwijderen en opnieuw installeren windows kan altijd nog.

ik kan in veilige modus om een en of andere reden ATI CATALYST install manager niet verwijderen, verder zou ik niet weten om welke driver het gaat.

Hoi,

En mijn eerst optie die al geprobeerd terug gezet naar eerder herstelpunt.

hallo

er is helaas nog nooit een herstelpunt gemaakt op deze computer.

Hoi,

Ja dan zou ik de stap maar nemen om windows er op nieuw op te zetten vergeet niet de bestanden ergens op te slaan die je wil bewaren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan