Computer is traag met van alles, wat kan ik doen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter sitas
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

sitas

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2001
Als ik mijn mail wil bekijken (microsoft outlook office 2000) duurt het lang voordat de site zich opent, de zandloper duurt lang. Ook het opslaan van de mail gaat niet soepeltjes, beeld loopt af en toe vast. Ook op internetsites gaat het moeizaam. Wat kan ik doen om te controleren wat het probleem is?
Bedankt.:eek:

En draai ook een progje zoals AdAware of Spybot Search and Destroy.
Als het alleen je Outlook was had ik wel een foefje maar als het internet ook zo langzaam is moet je het ergens anders zoeken.

elisa,

het is vooral outlook. Maar ook het knippen en plakken van internetadressen lukt niet op alle sites meer. Mijn dochter heeft sinds afgelopen weekend een webcam welke we af en toe aansluiten, zou dit ermee te maken kunnen hebben? Verder is er niks veranderd op de computer.

Ennuh, nog een vraagje aan jou Elisa, ik zou wel weer willen overstappen van outlook office naar outlook express. Hoe kan ik dat doen?

Groetjes Sita:) en alvast bedankt maar weer!

ik zou wel weer willen overstappen van outlook office naar outlook express
Heel simpel. Of Outlook Express staat onder start bij je programma's of je kunt hem vinden onder c:\program files.
Je rechtsklikt op msimn.exe en je kopieert de snelkoppeling naar je bureaublad.

Vervolgens rechtsklik je op je taakbalk/eigenschappen/menu start/aanpassen.
Nu zoek je onderop i.p.v. Office Outlook naar Outlook Express.
In het vervolg opent OE nu.
Via bestand kun je al je mailmappen van Outlook weer importeren in OE
Ook je adresboek.

Als Outlook traag was.......hou er rekening mee dat dit kan komen door een overvol postvak in. Het is dan ook raadzaam voor het importeren eerst een paar mappen in Outlook aan te maken waardoor het postvak in leeg is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan