Computer kan niet hervatten uit slaap/sluimerstand na installeren op nieuwe harddisk

Status
Niet open voor verdere reacties.

smek

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2010
Berichten
32
Hallo allen,

Nadat ik een nieuwe harddisk in mijn computer heb toegevoegd heb ik Windows opnieuw geïnstalleerd. Ik heb nu twee schijven een van 2tb en eentje van 360gb ik heb voor beide schijven een aparte partitie gemaakt en Windows op de 2tb schijf geïnstalleerd. Nu werkt alles prima de computer start normaal op en ik kan gewoon aan het werk maar als ik de computer aan laat staan en deze in de slaap/sluimerstand gaat dan wil deze niet meer hervatten. De computer blijft gewoon hangen na een tijdje.

Iemand een idee wat het kan zijn?

Vast bedankt!
 
Ik vermoedt dat je 360GB schijf de eerste schijf is, en de 2TB schijf de tweede. Ik vrees dat je opstartbestanden op de 360GB schijf staan, en je hybernate bestand op de 2GB schijf. En erom gaat het mis. Ik zal eerst de 360GB schijf verwijderen door het SATA kabel eruit te trekken. Vervolgens Windows opnieuw installeren en controleren, of slaapstand en sluimerstand werken. Pas dan zal ik de 360GB schijf weer aankoppelen. Indien alles goed loopt dan heeft d 2TB schijf de letter C, en de kleine schijf de letter D.
 
Ok dat zou het dan inderdaad kunnen zijn. Dan zal ik van het weekend maar eens een nieuwe installatie gaan doen.
De indeling van mijn partities waren ook niet erg handig denk ik. Maakt de grootte van de partities nog wat uit? Ik had de 2tb schijf als hoofd partitie ingesteld.
 
Laatst bewerkt:
Laat dat partitioneren gewoon aan Windows over. Dus eerst partitie verwijderen, computer opnieuw opstarten, dan partities weer aanmaken. Windows regelt dat wel...
 
Dat deed ik ook tijdens de installatie van Windows het partitioneren. Windows maakt die partities dan ook aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan