Computer kan niet meer dan 1TB aan!?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yorick1989

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2008
Ik weet niet precies waar ik dit onderwerp moet plaatsen dus zet ik het maar hier neer. Ik heb 2 dagen geleden een 1TB Sata harde schijf gekocht. Maar toen ik hem aansloot bleek dus dat de harde schijf die er al aan hing (70 gb) afgetrokken werd van de 1TB. Ik weet niet of het aan de BIOS ligt (update) of misschien aan iets anders... Als iemand weet hoe ik het wel goed zou kunnen krijgen, graag antwoord! :) Alvast bedankt!

Moederbord: MS-7204

MVG,
Yorick

Jij bedoelt waarschijnlijk dat de externe schijf van 1tb i.p.v. 1000 gb maar 931 GB groot is.. Dat is een miscalculatie. Heo het precies zit weet ik niet. Maar verder is er dus niks mee aan de hand.

Jij bedoelt waarschijnlijk dat de externe schijf van 1tb i.p.v. 1000 gb maar 931 GB groot is.. Dat is een miscalculatie. Heo het precies zit weet ik niet. Maar verder is er dus niks mee aan de hand.

dus stel ik sluit nog 1 TB hdd aan dan is het in werkelijkheid wel gewoon 2 tb in totaal? + dat 70 van die andere hdd? (Trouwens die van 70 is IDE) Trouwens het is geen externe maar een interne hdd! ik weet niet of het een verschil maakt?

Jep. Dan zit je met wat eenvoudig + rekenen ongeveer op 1913 (incl. de schijf van 70) gig. totaal.

Ik heb zelf namelijk ook een externe schijf van 1 tb. Waar ook slecht's 931 Gig opgeslagen kan worden.

Jep. Dan zit je met wat eenvoudig + rekenen ongeveer op 1913 (incl. de schijf van 70) gig. totaal.

Ik heb zelf namelijk ook een externe schijf van 1 tb. Waar ook slecht's 931 Gig opgeslagen kan worden.

De harde schijf is wel intern trouwens... maar ja ik gebruik het voor een computer waarmee we alles via netwerk afspelen dus wil er misschien nog 1TB bij zetten alleen moet ik wel zeker weten of het wel kan... straks werkt het niet en dan zit ik er mee! MAar als dat het enige is dan is er neit veel aan de hand hoop ik! Bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan