Computer kan niet opgestart worden

Status
Niet open voor verdere reacties.

WishUponAStar

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2007
Nja, het hoort hier misschien niet... Maar ik zou toch even een vraagje willen stellen.
Mijn computer doet sinds een week of 2 egt raar. Hij kan niet opstarten, ik krijg dan een foutmelding (een blauw scherm) dat zegt dat ik de pc opnieuw moet opstarten, maar als ik dat doe krijg ik dezelfde melding. Er staat ook bij dat ik moet controleren of alle hardware en software goed geinstalleerd is ofzoiets, als het probleem zich blijft voordoen. Anders moest ik alle hard- en software verwijderen :s
Ik snap niet echt hoe ik dat dan moet doen. Hij kan niet volledig opstarten, dus...
Ik kan hem wel naar een zaak brengen en hem laten maken, maar dat is nogal ver van hier... En misschien kan ik het ook zelf doen :rolleyes: Ik hoop dat iemand me kan helpen ^^

Heb je sinds een week of 2 iets veranderd,verwijderd,geinstalleerd,of open gehad op je pc?

Al geprobeerd om in veilige modus op te starten en systeem herstel of laatst werkende configuratie uit te voeren?

Ja als je die niet hebt ......
Het is gewoon een Cd van Windows xp installatie Waarmee je windows installeerd

Welkom bij Helpmij.nl

ik krijg dan een foutmelding (een blauw scherm)

In dat blauwe scherm staan dingen die van belang kunnen zijn bij het oplossen van je probleem, wat zegt dat scherm precies? Staan er bv codes op?

http://img349.imageshack.us/img349/2533/dsc00040nn1.jpg
dit is die melding.
Maar in de plaats van BAD_POOL_HEADER staat er UNMOUNTABLE_BOOT_VOLUME

Onderaan staat er : STOP 0x000000ED

Heb je misschien laatst een zwaar spel gespeeld of iets van een zwaar process gedaan ik heb het volgensmij wel eens een keer vaker gehoord dat je je CPU overbelast hebt dat ie is doorgebrand het kan ook zijn omdat je pc misscghien gevallen is dat er iets met je hardeschijf is gebeurd heeft mijn zusje ook gehad pc laten flikkeren door dat de hardeschijf oversloeg ofzo was er een programmatje ervan af gehaald om windows xp te draaien toen kreeg je dezelfde code als die jij opgaf

Heb je misschien laatst een zwaar spel gespeeld of iets van een zwaar process gedaan ik heb het volgensmij wel eens een keer vaker gehoord dat je je CPU overbelast hebt dat ie is doorgebrand het kan ook zijn omdat je pc misscghien gevallen is dat er iets met je hardeschijf is gebeurd heeft mijn zusje ook gehad pc laten flikkeren door dat de hardeschijf oversloeg ofzo was er een programmatje ervan af gehaald om windows xp te draaien toen kreeg je dezelfde code als die jij opgaf

Op die pc staat enkel muziek en foto's.
Ik heb helemaal niks speciaal gedaan... Daarom vind ik het ook zo raar.
Ik vind het wel echt vervelend =s

Op die pc staat enkel muziek en foto's.
Ik heb helemaal niks speciaal gedaan... Daarom vind ik het ook zo raar.
Ik vind het wel echt vervelend =s

ik vind het ook al zo vaag ik snap der dan egt niks van weet je zeker dat je hem niet hebt laten vallen of je harde schijf eruit gehaald ofzo

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan