Computer kopen

• Onderwerp starter Onderwerp starter cies
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cies

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2008
Hallo, ik wil een nieuwe computer kopen. Ik ga hem gebruiken om spellen (bijv cod4) op te spelen, dus hij moet best veel kunnen. Ik dacht zelf aan ongeveer deze samenstelling:
Core 2 quad q6600
3 gb geheugen
nvidia geforce 8600 gts 256 mb
voor de rest niet heel veel harde schijf, bovenstaande dingen zijn het belangrijkste.
Weet er iemand misschien een goede en vooral goedkope winkel waar ik dit kan samenstellen/kopen?
Of weet iemand een betere samenstelling voor m'n computer? alvast bedankt :)

Als je budget het toelaat, een iets betere videokaart inzetten. Dan moet het allemaal prima gaan.

Om mee te beginnen:
Wat is je maximale budget?

sorry, duurde even voordat k keek en had me budget erbij moeten zetten
kdagt aan ong. 700 euro maximaal (zonder scherm), dit is niet veel voor een goede pc maar ik denk dat ik hier best wat mee kan kopen.
dus ff nogmaals: core 2 quad
3 gb geheugen
minimaal 8600 nvidia kaart
redelijke goed moederboard (hier weet ik niet precies types enz. van)

als iemand hier iets mee kan, een leuk pctje van kan brouwen, ik hoor het graag :D
en voor degene die al links hebben geplaatst, bedankt :thumb:

kijk bij alternate dat is goedkoop en voor 50 euro zetten ze hem in elkaar voor je, of je moet het opgestuurd willen hebben en zelf doen,

maar goed daar ben je voor dat geld van jouw makkelijk klaar;) met jouw eisen.

Ik zou om te gamen geen quad processor kopen maar een Core 2 Duo, b.v. de E8400

Ik zou om te gamen geen quad processor kopen maar een Core 2 Duo, b.v. de E8400

Okee, zijn er nog meer mensen die mij eerder een core 2 duo (bijv. e8400 dus) dan een core 2 quad q6600 aanraden?
Ik speel best veel call of duty 4 , best zwaar spel dus, en verder download ik veel en gewoon internet, msn en dat soort dingen wat moet ik dan kiezen? alvast bedankt

De E8400 is om te gamen echt stukken sneller dan de Q6600, die is meer geschikt voor b.v. videobewerking!

voor de rest niet heel veel harde schijf, bovenstaande dingen zijn het belangrijkste
In het rijtje belangrijkste dingen ontbreekt een goede voeding! Niet op bezuinigen!

Ron

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan