computer kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier kan je beter naar je lokale computer winkel ( mediamarkt ofzo ) toe gaan en kijken.
Op internet is het goedkoopste wat je kan doen zelf eentje samenstellen via azerty of 2e hands kopen

Laatst bewerkt door een moderator:
Goedemorgen,

Denk dat je met een samengestelde pc wat beter af ben maar kijk anders ook eens bij paradigit voor een complete pc.

Niet dat ik iets tegen medions heb maar ik zou geen medion nemen omdat ze bekend staan om hun slechte qualiteit...
Dit geldt ook voor packard bell

Wil je een compleet systeem neem dan de wat betere merken met goeie assamblage en klantenservice
Iets richting de hp of asus pc's

ja, maar ik heb zowat alle merken gekeken en of ze hebben het niet of het is te duur

Waarom niet gewoon je eigen merk maken :P
kijk eens op azerty en klik op bestel op alle onderdelen die in een pc zitten bij die medion
dan zie je hoeveel het gaat kosten

Ik heb al een samenstelling gemaakt, alleen ik weet niet of die echt goed is *hij staat op page1*
medion ligt tussen kantenklaar en zelfbouw, daarom zijn de prijzen ook wat goedkoper.

Je mag wel een beetje besparen op de hdd hoor :D
haal eentje voor 70 euro en stop de rest van je geld in een videokaart / probeer het te mixen en een 1155 mobo + i3 2100 te halen
ram hoeft ook niet 8 gb , dat is nergens voor nodig ... 4gb is genoeg

Zoals boven al gemeld is: neem geen kant-en-klare desktop, gewoon eentje laten assembleren bij Azerty. Goedkoop en betrouwbaar. Die 8GB ram is ietwat overdreven trouwens, 4-6 is zat.

Welke games wil je draaien?

gewoon zoals runescape, wow misschien, combat arms, dat soort dingen maar het moet geen echte game pc worden hoor en ik wil gewoon 8 gb dat is mijn voorwaarde en de pc moet ook snel zijn met internet

met 8 gb ram gaat je pc niet sneller worden maar eerder slomer omdat je hem toch niet gaat gebruiken maar windows hem wel elke seconden aan het controleren is en aant denken hoe ze hem willen gaan gebruiken terwijl het toch niet gebeurt snap je.

Maar goed als jij een 8 gb wilt dan gaat dat wel ten koste van je andere hardware waar je nog extra 20 euro in kan stoppen voor iets beters.

Runesecape en wow kan je gewoon met een 100 euro videokaartje goed spelen hoor geen probleem ,
met Wow moet je niet verwachten dat je hem kan maxen maar aan je vorige posts te zien is dat ook geen probleem voor je :P

het problem is al opgelost ik heb al nieuwe computer, allemaal bedankt voor jullie reacties!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan