2 weken terug had mijn computer een virus, en is de hele harde schijf gewist. Toen had ik nog, windows ME. Toen heb ik besloten er windows XP op te zetten.
Dit ging allemaal wel goed, maar 2 dagen kwam ik er achter dat elke keer als ik een video wilde afspelen, de computer na 2-5 seconden de computer een blauw scherm kreeg, en de foutmelding IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL gaf. Dit gebeurd nu elke keer als ik iets van een video of audio-bestand probeer af te spelen.
Bij de apparaatbeheer staat bij de multimedia-audiocontroller :
Dit apparaat is niet juist geconfigureerd. (Code 1)
Nou heb geprobeerd om het stuurprogramma opnieuw te installeren, maar die kan hij niet vinden.
Nou heb ik niet zo gek veel verstand van computers, dus is er iemand die weet wat er mis is?
Gegevens:
AMT Duron processor
Windows XP professional
Versie 2002
Service pack 2
192 MB Ram
Kloksnelheid: 701 Mhz
Dit ging allemaal wel goed, maar 2 dagen kwam ik er achter dat elke keer als ik een video wilde afspelen, de computer na 2-5 seconden de computer een blauw scherm kreeg, en de foutmelding IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL gaf. Dit gebeurd nu elke keer als ik iets van een video of audio-bestand probeer af te spelen.
Bij de apparaatbeheer staat bij de multimedia-audiocontroller :
Dit apparaat is niet juist geconfigureerd. (Code 1)
Nou heb geprobeerd om het stuurprogramma opnieuw te installeren, maar die kan hij niet vinden.
Nou heb ik niet zo gek veel verstand van computers, dus is er iemand die weet wat er mis is?
Gegevens:
AMT Duron processor
Windows XP professional
Versie 2002
Service pack 2
192 MB Ram
Kloksnelheid: 701 Mhz