Computer lagged.

Status
Niet open voor verdere reacties.

FastMallarm

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2008
Hallo Helpmij forum,

Ik heb 2 dagen geleden geprobeerd de FPS van een spel te verhogen door hem vanuit een cracked .exe bestand op te starten. En vanaf toen is mijn computer enigsinds aan het 'laggen' in de vorm van dat de framerate, om het maar even zo te noemen, van mijn computer heel laag is. Zoals het verschuiven van een internet window dat gaat, niet om te zeggen traag, maar het schokt een klein beetje.

Ik denk dat het eraan ligt dat ik de fps te hoog heb laten unlocken, namelijk gewoon zo hoog als hij kon, maar ineens ging mijn fps omlaag naar max. 30 FPS terwijl de normale FPS bij dat spel 40 is.

Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat er aan de hand is, misschien heb ik mijn videokaart wel gemold ofzo. In het taakbeheer, bij processen zegt hij ook dat niet-actieve systeemprocessen constant boven de 90 uitkomt, bij processor gebruik dan, of dit normaal is weet ik ook niet.

Ik hoop in ieder geval dat dit enigsinds duidelijk overkomt, zo niet, dan zal ik het opnieuw proberen uit te leggen.

Alvast heel erg bedankt,

Daan van der Velden.

het kan zijn dat je videokaart zijn driver is gaan missen. dit kan helaas voorkomen. start - rechtermuisknop op computer - beheren - apparatenbeheer - staat daar een geel vraagtekentje? en zo ja welke?

Er staat wel ergens een geel vraagtekentje, maar dat staat bij een 'Unknown Device'. Bij mijn beeldschermadapters staat gewoon NVIDIA videokaart.

Hij zegt dat het een USB poort is Port #0001 Hub #0002 dit apparaat is gestopt omdat er problemen gevonden zijn.

wanneer heb je het spel voor het laatst gedaan? wat gebeurde er precies. wat voor fout geeft hij in het logboek? computer - rechtermuisknop - beheren - logboek

3 dagen geleden was het voor het laatst, ik starte hem op met de cracked .exe en hij kreeg hele hoge FPS, toen ineens dropte hij naar 12 en toen was het gebeurt.

Hij geeft een Kritieke fout aan bij Kernel-Power op 4 september zou dat het kunnen zijn?

zoek naar een graphische fout. ;)

tip. verwijder je driver, downlaod hem weer. doe dat eerst maar is

Ik heb al geprobeerd te herinstalleren, werkte niet, helaas. En een grafische fout kan ik niet vinden.. ach ik was toch al van plan een nieuwe videokaart te kopen. (misschien ligt het wel helemaal niet aan de videokaart) Maar dat lijkt me wel een logische conclusie.

cracked?
weet je zeker dat je geen virus hebt gedownload en ge opent
troep kan je pc enorm vertragen en dan heeft een nieuwe videokaart niet zo veel zin!

Het is zeg maar dat je de normale .exe vervangt door eentje die gecracked is (wat betekend dat je bevoorbeeld de gelimiteerde FPS kunt verhogen) ik heb deze gedownload op een site waar ik dit altijd doe. Ik kijk altijd eerst bij de comments voordat ik iets download en daar stond niets over een virus.

tjah ik denk tog dat er iets mee is gekomen waardoor je hele pc traag is geworden
cracked bestanden kunnen vaak trojan of spyware bevatten altijd eerst even scannen voordat je deze opent

veiligemodus alles scannen als je niets vind
herinstallatie
tenzij iemand anders nog een beter idee heeft

als ik naar andere posts kijk staat er please re scan and use at your own risk!

In de hoop dat het een virus was heb ik gewoon heel windows 7 opnieuw geïnstalleerd. En het probleem blijft zich voordoen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan