Computer leeg maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

conpax

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Ik wil mijn oude computer, die nu naar de kinderen gaat leegmaken. Hoe kan ik dit het beste doen?? Ik heb geen orginele XP CD. Alles handmatig of is er een andere mogelijkheid??

Voor het leeg maken heb je in principe geen xp cd nodig.... die heb je nodig om er na het leeg maken weer een besturingssysteem op te zetten.

Wat voor PC heb je? Is het een Merk pc? misschien dat er dan een recovery partitie op zit.

Misschien kan je een originele XP cd van iemand lenen

Weet ik zo niet, misschien wel. Maar kan ik dan format C en D doen en dan vervolgens de XP CD er in of hoe werkt dat. Ik heb dit nog nooit gedaan, dus tast een beetje in het duister.

Voor het leeg maken heb je in principe geen xp cd nodig.... die heb je nodig om er na het leeg maken weer een besturingssysteem op te zetten.

Wat voor PC heb je? Is het een Merk pc? misschien dat er dan een recovery partitie op zit.

Is een pentium IV 3.2 GHZ 2 GB werkgeheugen. Heb ik laten samenstellen door iemand en er zit geen recovery partitie op.

Weet ik zo niet, misschien wel. Maar kan ik dan format C en D doen en dan vervolgens de XP CD er in of hoe werkt dat. Ik heb dit nog nooit gedaan, dus tast een beetje in het duister.

Hier een aantal handig duidelijke en nederlandse handleidingen. http://schoonepc.nl/
(zorg wel dat je dezelfde windows xp cd versie gebruikt waarvan je een licentie hebt)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan