Computer leest geen cd's of dvd's meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

proost022

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2007
Berichten
118
Hallo ik heb al een paar maanden aan de hand dat mijn cd drive bijna nooit iets leest, ik moet de hele tijd de cd erin en eruit doen en na 15 min werkte het.Nu doet hij het gewoon niet meer ik wil een spel installeren (wow) maar nu draait hij elke keer als ik hem erin steek maar hij komt niet te staan bij deze computer. De computer herkend hem gewoon niet. Plz kan iemand mij helpen nu het nog vakantie is :)
 
staat je cd/dvd-drive nog in 'deze computer'? of bij apparaatbeheer?
Kan je hem nog wel handmatig openen?
 
Ja hij staat in apparaatbeheer.Er staat zelfs dat hij werkt en ik kan hem hantmatig openen.
 
Kijk eens of alle instellingen van je drive nog correct staan, bij automatisch afspelen ed.
 
Wel mijn computer ( Acer Aspire 1700, laptop) is denk ik nu al 3 jaar oud

Hmm nu kan ik het icoontje niet meer zien bij deze computer (heb ik nogal eens gehad)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
(icoontje is er terug) nee dat niet :p maar hij is wel bijna in de fik gevlogen toen iemand de ventilator kapot gedaan had.
 
Dat heeft er echt niks mee te maken dat was een anderhalf jaar geleden en toen werkte hij nog goed.Maar terug naar de vraag weet niemand iets dat dit kan oplossen
 
Hallo

@"proost022"

Ja ....

De leesoptiek 'laser" eens zuiver maken d.m.v. een "oorstokje" en wat "eau de cologne".

Uiteraard in het vervolg niet meer zo lang wachten , en laat m.c. gyver ook maar thuis ....QUOTE :"een paar maanden aan de hand dat mijn cd drive bijna nooit iets leest en ook .... nee dat niet maar hij is wel bijna in de fik gevlogen toen iemand de ventilator kapot gedaan had."

Peter
 
Hallo

Hmm dat oorstokje had ik al gedaan maar werkte niet

Dat heb je tot op heden niet vermeld :eek::evil:

Peter
 
Ja inderdaad toen ik dat gedaan had ging ik nog eens even kijken naar dit forum en toen stond het er al :S
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan