Computer loopt ineens zeer traag en programma's reageren niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mcfaker

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 apr 2011
Berichten
3
Hallo, Ik zal mijn probleem zo gedetailleerd mogelijk beschrijven zodat alles duidelijk is :thumb:
Gisteren 's nachts werkte ik op m'n pc en alles ging naar behoren, ik had een nieuwe usb van mn vriend aangesloten om een paar foto's eraf te halen. Daarna ging ik informatie op het internet opzoeken over seo en alles liep vlotjes. Daarna had ik een 20 tal liedjes van een russische site gedownload en toen was ook alles nog goed.
Om 1u sloot ik alles af en ging ik slapen, de volgende ochtend toen ik de pc opstartte was die zeer traag:

Het duurt lang voordat getypte letters verschijnen en programma's lopen vast en reageren niet (zelfs internet loopt vast en reageert niet meer). Van tabbladen wisselen duurt soms een eeuwigheid, Als ik op start druk duurt het even voordat het menu opduikt en configuratiescherm laadt ook traag.
Internet is ook traag, videos blokkeren alles helemaal. Programma's starten traag op, ...

Wat mij verbaasd is dat de CPU normaal loopt (op 5 tot 7%) toch gaat reageert vista traag. (het oranje lampje knippert wel sterk)
Om dit probleem op te lossen heb ik de pc meerdere malen herstart en systeemherstel uitgevoerd, virusscan laten lopen, ruimte op de schijf vrijgemaakt en niets heeft totnogtoe geholpen.
En het gaat meestal zo sinds gisteren: ik start pc op en hij werkt goed, na bepaalde tijd wordt die steeds slomer en slomer en soms heeft de pc hoogtepunten en werkt die opeens weer goed, maar dan opeens niet meer.
Ik hoop dat iemand alsjeblieft raad heeft voor mij,

Hartelijk Bedankt! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan