Computer loopt om onbekende reden vast.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je had gewoon een reactie kunnen plaatsen dan komt deze weer onder de aandacht ipv een nieuw topic te starten.

Dat had ik kunnen doen maar omdat de laatste reactie op dat topic van mij was... Bij deze dan, hoe kan ik mijn SSD op fouten scannen? Dan weet ik zeker dat het hier aan ligt.

Laatst bewerkt:
De SSD is retour gegaan naar Coolblue en die zullen gaan onderzoeken wat er aan de hand is en mij dan hopelijk snel een goede weer terugsturen. Want van SSD weer terug naar HDD is minder leuk ;-) Ik zal jullie op de hoogte houden van het verdere verloop hiervan :-)

Nieuwe SSD

Ik heb (iets later dan verwacht) een bericht over mijn SSD schijf. Ik kon deze laten herstellen of kiezen voor shoptegoed ter waarde van het aankoopbedrag van mijn SSD zodat ik een alternatief kan kiezen omdat deze niet meer leverbaar is. Ik heb voor het laatste gekozen. Als alles weer geïnstalleerd is zoals het was laat ik nog wel even weten hoe het is afgelopen :-) .

Heb alles 2 weken geleden geïnstalleerd op de SSD. Nu twee weken later werkt alles prima en de computer loopt niet meer vast. Dit probleem is dus opgelost! Iedereen bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan