Computer loopt soms opeens traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

knackje

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2002
Hallo,

Ik heb een vraag over mijn vader zijn pc. De pc loopt goed hij kan gewoon alles doen wat hij wil. Maar soms na een een tijdje loopt ie heel langzaam net of er een heel moelijk proces aan de gang is. Dit kan je goed zien wanneer de scherm beveiliging aan staat. Het balletje wat op een neer gaat gaat soms heel erg stoten of blijft soms zelf wel eens stil staan en gaat na een paar sec weer verder.

OOk wanneer hij een heel klein spelletje speelt genaamd winbrick blijft het spel ook wel eens hangen en gaat dan weer na een 1 min weer verder. Dit probleem is er pas sinds 1 maand hiervoor had hij nergens last van. Er zijn geen bijzondere dingen geinstalleerd en defragmenteren help ook niks. Op de harde schrijf is nog 20 gig vrij. Zie de bijlage voor welke processen er allemaal runnen. dit plaatse is gemaakt na het stoten van de screensaver.

systeem specificaties

win xp
amd 700
g force 1
soundblaster live 1024
80 gig harde schrijf

Ik hoop dat iemand wat oplossingen kan aandragen

alvast bedankt

knackje

Bijlagen

• taakbeheer.gif
    taakbeheer.gif
    22,7 KB · Weergaven: 58
Laatst bewerkt:
Al gescand op Spyware?

Ga even naar het tabblad prestaties als je wilt, en maak dan nog een screenshot.

hoi hoi,

Ik zal nu direct ff een screenshot maken, wat is al dat spyware dan ik zag alleen dat save.exe

welk spyware is er nog meer dan.

groeten knackje

hier nog de screenshot met de prestaties. Op dit moment deed ik niks maar was die wel druk bezig zoals je ziet.

groeten knackje

Bijlagen

• prestatie-2.gif
    prestatie-2.gif
    26,3 KB · Weergaven: 90
pgmonitr.exe
dw.exe

En er zal nog ZEKER nog meer gespuis tussenzitten. Dat was me het eerste opviel.

Groetjes,
Bennie

Hij had kazaa, maar heb ik er na 2 dagen af gehaald. Is al wel gedownload. Dus ik denk dat ik die psyware ook van hun heb.

groeten knackje

he bedankt he allemaal. Zo te zien loopt hij nu weer als een zonnetje. Ik had echt veel spyware op mijn com staan. Niet normaal meer.

groeten en bedankt

knackje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan