- Lid geworden
- 1 sep 2002
- Besturingssysteem
- macOS Sequoia
In deze vraag zult u geen oplossing vinden voor het probleem, meer mogelijkheden om het defect te achterhalen
Beste mensen,
Namens mijn buurman heb ik hier een Fujitsu Siemens Scaleo T GA-81848PM met daarop door mij eens Windows 7 geïnstalleerd.
Tijdens het opstarten blijft hij hangen bij het fabrieksscherm (Zie bijlage)
Voor dit probleem liep de computer bij het ontwaken van de screensaver vast.
De buurman was genoodzaakt de computer uit te schakelen via de uit-knop.
Daarna is dit probleem ontstaan.
TAB en DEL zoals op het scherm worden aangegeven reageren niet. Toetsenbord(en) reageren niet. De CD-spelers kunnen nog wel geopend worden.
ik heb al alle aangesloten apparatuur afgekoppeld (behalve het beeldscherm) en toen geprobeerd op te starten. Ook hierbij blijft de computer hangen.
Mijn vraag is nu wat te doen? Ik ben gewend wel in de BIOS te kunnen komen dus dit is voor mij ook nieuw
Graag tips / adviezen
Beste mensen,
Namens mijn buurman heb ik hier een Fujitsu Siemens Scaleo T GA-81848PM met daarop door mij eens Windows 7 geïnstalleerd.
Tijdens het opstarten blijft hij hangen bij het fabrieksscherm (Zie bijlage)
Voor dit probleem liep de computer bij het ontwaken van de screensaver vast.
De buurman was genoodzaakt de computer uit te schakelen via de uit-knop.
Daarna is dit probleem ontstaan.
TAB en DEL zoals op het scherm worden aangegeven reageren niet. Toetsenbord(en) reageren niet. De CD-spelers kunnen nog wel geopend worden.
ik heb al alle aangesloten apparatuur afgekoppeld (behalve het beeldscherm) en toen geprobeerd op te starten. Ook hierbij blijft de computer hangen.
Mijn vraag is nu wat te doen? Ik ben gewend wel in de BIOS te kunnen komen dus dit is voor mij ook nieuw

Graag tips / adviezen
Bijlagen
Laatst bewerkt: