computer loopt vast na geheugenuitbreiding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Borgulas

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2007
Berichten
168
zoals in mijn vorige topic is aangeraden heb ik mijn intern geheugen uitgebreid met 1GB 800Mhz. De computer loopt alleen na een tijdje vast :confused:. als ik het nieuwe geheugenslot er weer uit haal is het weer in orde. Wat me opviel was dat het nooit vastliep als ik een spelletje speelde, maar meestal als ik aan het browsen was op firefox.

Ik heb nu geheugen uit een andere computer geflanst en in deze gezet :p Dat is ook 1GB, maar 667Mhz. De computer is tot nu toe nog niet vastgelopen ermee. Waarom loopt het niet vast met deze van 667Mhz en wel met mijn nieuwe slot van 800Mhz?
 
door twee verschillende geheugens kan dit voor komen je brengt nu de 800 terug naar 667
soms geeft dat problemen
 
door twee verschillende geheugens kan dit voor komen je brengt nu de 800 terug naar 667
soms geeft dat problemen

uhm, alleen mijn bestaande geheugen was 800Mhz en het nieuwe geheugen ook.. Gek genoeg draait het wel goed nu er twee verschillende geheugens zijn.
 
met dat nieuwe reepje al eens een keer memtest gedraaid?
Kan zijn dat ie kapot is
 
Geheugen werkt prima. Heb het uitgebreid getest op een andere pc. Ik heb deze computer aan het stresstesten gezet met de 667mhz en toen ik even later terugkwam was hij uit. Als het geheugen goed functioneerd, wat heeft dit dan veroorzaakt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan