hochstjo
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 dec 2009
Hoor je tijdens het opstarten wel nog iets? Beeps? Zoja, weet je zeker dat dat niet het geluid van de DVD-brander is? ff uitbouwen anders en opnieuw opstarten. Als je dan geen beeps meer hoort en de laptop blijft stil (behalve de koeling natuurlijk) dan zou bij jou ook het moederbord wel een naar de haaien kunnen zijn en dan is het helaas (net als bij die vriend van mij) over en uit met je laptop. Een nieuwe laptop is dan voordeliger. Hoor je wel nog beeps dan leeft je laptop nog en is er nog hoop.
Mocht je ooit deze laptop toch nog aan de praat krijgen, log in als beheerder, verbreek meteen de internetverbinding (of liever nog: zorg dat e.e.a. bij voorbaat reeds verbroken is, stekker eruit bij router/modem). Verwijder jouw gewone account, maak een nieuwe gewone account aan, maak een nieuwe beheerder account aan. Meld je af. Meld je aan met de nieuwe beheerder account en verwijder ook de oude beheerderaccount.
Nooit meer als beheerder werken met internetverbinding. Hackers hebben dan jouw beheerdersrechten en kunnen alles met jouw laptop doen wat zij willen.
Hopelijk heb jij meer succes dan ik!
Ben benieuwd.
Mocht je ooit deze laptop toch nog aan de praat krijgen, log in als beheerder, verbreek meteen de internetverbinding (of liever nog: zorg dat e.e.a. bij voorbaat reeds verbroken is, stekker eruit bij router/modem). Verwijder jouw gewone account, maak een nieuwe gewone account aan, maak een nieuwe beheerder account aan. Meld je af. Meld je aan met de nieuwe beheerder account en verwijder ook de oude beheerderaccount.
Nooit meer als beheerder werken met internetverbinding. Hackers hebben dan jouw beheerdersrechten en kunnen alles met jouw laptop doen wat zij willen.
Hopelijk heb jij meer succes dan ik!
Ben benieuwd.