computer loopt vast na updates

Status
Niet open voor verdere reacties.

Breizhnl

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2004
Berichten
60
Mijn computer loopt steeds vast.
Ik heb de laatste updates van windows en norton gedownload en geinstaleerd en sindsdien loopt mijn computer steeds vast.
Ik heb windows XP home edition en Norton antivirus en firewall 2004.
Het lijkt wel dat hij steeds vastloopt als er een aantal schermen achter elkaar opkomen. Zelfs met ctrl+alt+del krijg ik hem dan niet uit. Moet met de powerknop.
Weet iemand wat er aan de hand is en natuurlijk wat ik er aan kan doen?
Ben beetje digibeetje, dus hou het simpel!:thumb:
 
Misschein eens proberen om met windows systeemherstel terug te gaan naar een datum voordat het probleem ontstond? Zo vroeg mogelijk. Als de pc dan nog vastloopt zou het een hardware probleem kunnen zijn.
 
Nou, dat heb ik dus gedaan. En nu geeft norton een interne programmafout aan. Moet ik dat weer zien op te lossen.:( Ben nu aan het kijken of mijn pc nog vastloopt.
 
Norton herinstalleren. Tip: AVG free edition is ook een goed anti virus programa
 
Ik heb braaf de dingen van norton gevolgd en het probleem lijkt opgelost.

Hartelijke dank voor je hulp!!:D
 
De computerzaak waar ik stage loop installert AVG free edition standaard op de computers van klanten. Daar gaat het prima.
 
Tis maar dat AVG al reeds een geruime tijd problemen kent met zijn updateservice, en alhoewel ze zeggen dat het nu voorbij is, er toch nog steeds problemen zijn (zeg ik niet alleen hoor).

(P.S.: Jullie rekenen daar toch niets voor aan, voor AVG te installeren, ;) )

Groeten, James
 
Als het om een bestaand ysteem gaat kan de klant kiezen om avg, spybot ad aware en ms anti spyware te laten installeren. Hier wordt 15 euro voor in rekening gebracht. Alle programma's worden geupdate afgeleverd aan de klant. Bij nieuwe systemen wordt het niet extra in rekening gebracht.
 
Natuurlijk mag je iets aanrekenen voor de service...
Vooral als de klant de programma's nooit eerder heeft gebruikt en dus niet beseft dat het allemaal freeware is.
Maar ja, thats business... :D
 
Die 15 euro is voor de tijd dat we er mee bezig zij he. Meeste kalnten kunne het zelf niet.
 
Nou, norton is er helemaal af geweest en er weer opgezet en nu loopt mijn pc toch weer vast. Wordt er knetter van.
Iemand nog een briljante oplossing voor deze digibeet.:(
 
ik heb op advies van Rob service pack 2 eraf gehaald en er weer op gezet en zie daar het probleem lijkt opgelost.
Dus Rob, bedankt.:love:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan