Computer loopt vast op Nero??

Status
Niet open voor verdere reacties.

blacksheep

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 nov 2000
Kan dat? Mijn vriendin heeft een Packard Bell. Gebruikt Nero Burning Rom. Als ze het programma wil gebruiken, loopt de computer daarop vast. Is dat een bekend gegeven? Het ding hangt nu aan allerlei toeters en bellen bij een computerzaak. De harde schijf zou beschadigd zijn en ze moet een nieuwe kopen. 60 GB voor €200. Ik viel van m'n stoel. Maar goed. Nu herkent de computer volgens die mensen de nieuwe harde schijf niet en ook op de C. schijf draait hij verschrikkelijk traag. Ik voor mij had het gevoel dat het of een virus of spyware zou moeten zijn, maar dat is het volgens de experts niet. Zou het dan toch Nero kunnen zijn?

Het lijkt mij geen probleem van de HD.
Die prijs is op zijn zachtst gezegd waanzinnig.

Meeste kans lijkt mij mogelijk een softwarematig conflict en misschien moederboard en/of bios.

Ik heb zelf ook een Packard Hell, maar Nero draait prima en errug snel op mijn PC. Denk dus niet dat Nero en Packard Hell een probleem oplevert. :confused:

Wat ik in 1e instantie ga afvragen (afgaande het feit dat ze een 60gb hd verkopen voor 200 euro) hebben ze wel op virussen en spyware gecontrolleerd?

Dat gevoel had ik nu ook Mario en ik vind het schandalig dat ze €200 voor een 60 GBer durven vragen!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan